B

მა მე მთ მი მო მრ მუ მც
მაგ მად მარ მას მატ

მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები

საჯარო ინფორმაციის გამავრცელებელი მატერიალური ერთეული (გაზეთი, ჟურნალი, რადიო ან ტელემაუწყებლობა და ა. შ.), რომლის ინფორმაციასაც აქვს ერთიანი სტრუქტურა, დასახელება და რომელთა საშუალებითაც ხდება ურთიერთობის დამყარება საზოგადოების (მოსახლეობის) ფართო ფენებთან. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებად არ ითვლება საარჩევნო ბიულეტენები, ფორმულარები, კატალოგები, სარეკლამო ბროშურები, პროკლამაციები, საოჯახო შეტყობინებები, კომერციული წლიური და ადმინისტრაციული ანგარიშები, კომერციული, ტრანსპორტის ან სხვა სახის ცნობარები, საინფორმაციო ფორმები, რომლებიც ადამიანთა განსაზღვრული წრისათვის არის გამიზნული.

მასობრივი წარმოების დიდი რაოდენობით იდენტური საქონლის გამოშვება, რომელიც როგორც წესი არ საჭიროებს ინდივიდუალურ ოსტატობას (ცოდნას, უნარს).

Source: ინტელექტუალური საკუთრების განმარტებითი ლექსიკონი: საავტორო სამართალი TP, სამრეწველო საკუთრება TM SM / [რედ.: სერგო ჯორბენაძე და სხვ.]. თბ. : სამართალი, 1998 (ბ.ს. კომბ-ტი)
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9