1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

გა გე გვ გი გლ გნ გო გრ გუ
გაა გად გაე გავ გათ გაი გალ გამ გან გაო გაპ გარ გას გაუ გაფ გაღ გაშ გაც

გააზრებული სწავლა ზეპირობის სანაცვლოდ

მასალა, რომლის ათვისებას დაზეპირება უნდა (გამრავლების ტაბულა, სახელები და თარიღები, ლექსები და ა.შ.), მაგრამ ხშირად მასწავლებელი აიძულებს მოსწავლეს დაიზეპიროს ისეთი რამ, რისი გააზრებაც არის საჭირო. ამ შემთხვევაში აქტიური სწავლების მომხრეები მოსწავლეს ურჩევენ ფიზიკის, ქიმიის, ბიოლოგიისა თუ ისტორიის ახალი მასალა დააკავშირონ ბავშვის სკოლის გარეშე ან ადრეულ სასკოლო გამოცდილებასთან, სადემონსტრაციო საშუალებებთან (სურთი, სქემა, ფილმი). ბავშვის მიერ ამ ცოდნის გამოყენების პრაქტიკასთან. თუ თვითონ ბავშვი მოძებნის ამგვარ კავშირებს, მოახდენს მოვლენების, კლასიფიკაციას, მისი ცოდნა მისივე ნააზრევის შედეგი იქნება, რაც უკეთეს შედეგს მოგვცემს.
Source: საყვარელიძე რამაზ. ინტერაქტიური სწავლება და მისი ფსიქოლოგიური საფუძვლები / რამაზ საყვარელიძე; მხატვ.-დიზ. ბუბა ოჩიაური; [ნორვეგიის ლტოლვ. საბჭო, შვედეთის განვით. საერთაშორ. სააგენტო] - თბ.: სიესტა, 2004
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9