ძირითადად „ფარულ” სარეკლამო გზავნილებში სექსისა და სიკვდილის სიმბოლოების გამოყენებას უკავშირდება. პროდუქტი, რომლის რეკლამაც მომხმარებელთა ქვეცნობიერ ცდუნებას ცდილობს, მათთვის უფრო სასურველი ხდება. ბევრ ცნობად ბრენდს ადანაშაულებენ ამ კონკრეტული ტექნიკის გამოყენებაში, მათ შორის - „პეპსისა” და „ქემელს”. თუმცა, კომპანიები ამგვარ ბრალდებებს ყურადღებას არ აქცევენ ან, რიგ შემთხვევებში, საპასუხო ბრალდებითაც კი გამოდიან და მათ რეკლამებში ამგვარი სიგნალების ძიებას და პოვნას მავანთა ფსიქოლოგიურ პრობლემებს უკავშირებენ.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 4, - [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], - ISSN 1512-4487,- ივნისი, 2007