A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
M M& M. M/ MA MB MC ME MG MI MK ML MM MN MO MR MS MU MY Mc
ME- MEA MEC MED MEE MEG MEI MEL MEM MEN MEP MER MES MET MEX

media

  1. (pl. Medium–დან) 1. შუა, შუაგული; საშუალო რიცხვი; საშუალედო ეტაპი
    See also: medium
  2. რეკლ. რეკლამის საშუალებანი (ტელეხედვა, რადიო, პრესა)
     
    advertising expenditures – რეკლამა მასობრივი კომუნიკაციების საშუალებებში
    - analysis რეკლამის საშუალებათა ანალიზი
    – audiences მასობრივი ინფორმაციის საშუალებათა აუდიტორია
    – buy (ადგილისა და საერთო დროის) ყიდვა საქონლის რეკლამირებისათვის
    – clearance body რეკლამის საშუალებათა კონტროლის ორგანო
    – decision რეკლამის გარკვეულ საშუალებათა გამოყენების გადაწყვეტილების მიღება
    – director რეკლამის საშუალებათა მმართველი (სარეკლამო სააგენტოს თანამშრომელი)
    – investment რეკლამირების დაფინანსება
    Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9