რეკლ. რეკლამის საშუალებანი (ტელეხედვა, რადიო, პრესა)
- advertising expenditures – რეკლამა მასობრივი კომუნიკაციების საშუალებებში
- - analysis რეკლამის საშუალებათა ანალიზი
- – audiences მასობრივი ინფორმაციის საშუალებათა აუდიტორია
- – buy (ადგილისა და საერთო დროის) ყიდვა საქონლის რეკლამირებისათვის
- – clearance body რეკლამის საშუალებათა კონტროლის ორგანო
- – decision რეკლამის გარკვეულ საშუალებათა გამოყენების გადაწყვეტილების მიღება
- – director რეკლამის საშუალებათა მმართველი (სარეკლამო სააგენტოს თანამშრომელი)
- – investment რეკლამირების დაფინანსება
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6