A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
A A A& AA AB AC AD AE AF AG AI AJ AK AL AM AN AO AP AR AS AT AU AV AW AX
AD AD ADA ADD ADE ADH ADJ ADM ADO ADU ADV

advertising research foundation

სარეკლამო კვლევითი სამუშაოების ფონდი (სარეკლამო სააგენტოებისა და ასს–ის უნივერსიტეტების რეკლამათშემქმნელთა არაკომერციული გაერთიანება, რომლის მიზანია რეკლამის ეფექტიანობის კვლევის ყოველმხრივი ხელშეწყობა)
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9