ოლიგოპოლია (წარმოების დარგი, რომლითაც მცირე რაოდენობის ფირმებს ბაზაეზე წარმატებით გააქვთ ერთი და იგივე საქონელი და ფასსაც თვითონვე აწესებენ).
- Bilateral ~ორმხრივი ოლიგოპოლია (რამდენიმე მსხვილი გამყიდველისა და მდიდარი მყიდველების მიერ შექმნილი საბაზრო სიტუაცია )
- pure~წმი(ნ)და ოლიგოპოლია
- tenacious- მდგრადი ოლიგოპოლია
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6