- თუ მყოფნი ყოველნი კეთილობისა არიან მეტრფე და წადიერ, ვითარ იყოს ამის მიზეზისა სხუაჲ რაჲვე უპირატეს? რამეთუ, უკუეთუ იწადებს მას, რად უფრო ეტრფობის კეთილობასა? ხოლო, თუ არ ეტრფობის, ვითარ ყოველთა მიზეზსა არ ეტრფოს წარმოჩენილი მისგან? (პრ., კავშ., პეტრ., 12; 13.3-7); – ὀρέγεται – ყოველნი მყოფნი ბუნებით ეტრფვიან კთილობასა (პრ. კავშ., პეტრ., 9; 10,5-6)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.