ნების განმტკიცებისა და ზნეობის განვითარებისთვის ღმერთმა ადამიანს მისცა მცნება, რომ სამოთხის ერთ-ერთი ხის ნაყოფი – ხისაგან ცნობადისა კეთილისა და ბოროტისა (შესქ. 2,17) – არ ეჭამა. ამ მცნების More…
გარდა ხისაგან გამომრჩეველისა ცნობადისა კეთილისა და ბოროტისა, ღმერთმა ადამიანს სამოთხის ყველა ხის ნაყოფის ჭამის ნება დართო (შესქ. 2,16-17); და ეს იყო ფრიად მნიშვნელოვანი, ადამიანის არა მარტო More…
„მსახურებაჲ ჴორციელთა და რომელნი არა იყვნენ განმხრწნელ სულისა და საჴმარ უფალთა ჩუენთა, მისდა დაუყენებელად მორჩილებად გუამცნებს ზოგადი იგი მეუფე ჩუენი. და ეგევითარისათჳს არა ოდეს More…
„ღმერთმან უბრძანა ჴელმწიფეთა სწავლაჲ და ტანჯვაჲ ძჳრის მოქმედთაჲ. უფროჲსღა და უმეტეს იგი თავადი განმზადებულ არს გუემად ცოდვილთა, რამეთუ: „არა არს ჴელმწიფებაჲ, გარნა ღმრთისა მიერ“, ვითარცა More…
არს აქაჲ ესე სარკის-სახე განწმედაჲ გონებათაჲ, რომლისა მიერ ზოგს-რე და კერძოდ აქავე მიემადლების თითოეულსა განცდაჲ ძალისა განგებულებათა მისთაჲსა. ხოლო უსრულესი იგი ხედვაჲ მერმისა მის More…