«ადონა ელოჲ საბაოთ», აბდიშო, აბიბოსი, აბრაამ ალბათანელი, ადამი (პირველი და მეორე), ადამი და ქრისტე, ადამიანი, ადამის დაცემის შედეგი, ადგილ ღმრთისა, ადგილი და სახლი ღმრთისა, ადოგმატისტები, ავაზაკნი, აზრი და სიტყვა, აკვილა, სვიმაქოსი, თევდოტიონი, ალფეაჲ, ამაღლება, ამინ, ანალოგიები, ანგელოზთა ბუნება, ანგელოზთა თაყვანისცემა, ანგელოზი და კაცი, ანგელოზნი, ანდრია პირველწოდებული, ანთროპომორფიზმები, ანტიტრინიტარები, ანუ მონარქიანები, ანტიფონური გალობა, ანტიქრისტეს მოსვლის ნიშნები, ანჯმნობა, აპოლინარი, აპორია, აპოფატიკური და კატაფატიკური განსაზღვრებანი, აპოფატიკური ღმრთისმეტყველება, არიოზი, არსება, არსება და ჰიპოსტასი, არსება, ბუნება, სახე; განუკვეთელი, პირი, გვამი, არსი, არსი და ენერგია, ასი ცხოვარი, ასურეთი, აფთარტოდოკეტები, აღდგომა მკვდართა, აღდგომა ქრისტესი, აღდგომის მსახურების წესი, აღვირთმპყრობელი ცნობიერება, აღთქმა გრიგოლისი, აღმართება პატიოსნისა ჯვარისა მცხეთას, აღსარება სარწმუნოებისა VI მსოფლიო კრებისა, აღსარება სარწმუნოებისა ნიკეა-კონსტანტინეპოლის კრებათა, აღსარება სარწმუნოებისა ქალკედონის კრებისა, აღსარება სარწმუნოებისა ღირ. მაქსიმე აღმსარებელისა, აღსარება სარწმუნოებისა წმ. გრიგოლ საკვირველთმოქმედისა, აღსარება სარწმუნოებისა წმ. ეფთვიმე მთაწმიდელისა, აღსასრული, ახალი ისრაელი, ახალი სჯული, ახალი ცა – ღმრთისმშობელი, „ალაგ ღმრთისა, „არარასაგან“, „არაჯორი“, „არაჯვორი“, „ალაჯორი“, „არგან ღმრთისა, „ასულ მისა, „აღდგომა ღმრთისა, „აღთქუმა ღმრთისა, „აღმოთქუმა მამისა, „აღმოსავალ ღმრთისა, „აღმსთობა ღმრთისა, „აღსაარებაჲ სარწმუნოებისაჲ ნიკიისა კრებისაჲ, „აჩრდილ ღმრთისა

`ბაგე მამისა, ბალარჯი, ბარლაამ კალაბრიელი (XIV ს.), ბეთანია, ბეთელი, ბეთლემი, ბიბლია, ბიბლიის კანონიკური წიგნები, ბოროტების ორი სახე, ბოროტების რაობა, ბოროტი ქალი, ბრძენი, ბუნება, ბუნება კაცისა, ბუნებითი მეცნიერება და სიბოროტე სულისა, ბუნებითი სჯული, ბუნებისმეტყველების სარგებელი, ბჭენი ჯოჯოხეთისანი, „ბანაჲ ზეცისაჲ“, „ბერეშით“, „ბეჭთ-საშუალ, „ბრწყინვალება მამისა

გაბრიელი, გამალიელი, გამომავლობა მამისაგან, გამოხსნა კაცისა, განათლება, განახლება ბუნებისა, განახლების გზა, განბრძნობის გზა, განგებულება და ცოდვა, განდგომის შედეგი, განკაცება, განკაცების განგებულება, განკაცების მიზეზი, განმარტება მუხლისა, განმგებელი სოფლისა, განსაცდელის რაობა, განუკვეთელი, განღმრთობა, განყოფილების მიზეზნი, განწმედის შედეგი, გარდამოცემა, გაფრთხილება, გახსოვდეს სიკვდილი, გემოთმოყვარება, გენეალოგია მაცხოვრისა, გვამი, გვამი და ბუნება, გვამი და გვამოვანი, გვამოვანი, გვამოვანი და უგვამო, გვირგვინი ძლევისა, გვრიტი, მერცხალი, მჭურინავი, გიორგი მაჭარელი (XII ს.), გიხაროდენი, გნოზისი, გნოსტიციზმი, გრიგოლ ვაჩეძორელი (XI ს.), გრძნეულთა და მისანთათვის, გული, გულმოდგინება, გულმწყრალობა, გუმბადი, „განუყოფელი განყოფა“

დაბადებულნი და დაუბადებელი, დავითი და აბესალომი, დავითი და გოლიათი, დაუსაბამო დასაბამი, დაცემა ნების საქმეა, დაცემა პირველი ადამიანისა, დედა-ეკლესია, დემიურგი, დემონოლოგია, დვინის კრება, დიალექტიკა, დიატესარონი, დინამისტები, დიოდორე ტარსელი (IV ს.), დიოთელიტობა, დიოსკორე, დიოფიზიტობა, დოგმატი, დოგმატი და მორალი, დოკეტები, დრო და მარადიულობა, დუალიზმი, დღესასწაულთა თარიღები, „დასაბამითგან იყო სიტყუაჲ“, „დაჯდა მარჯვენით მამისა“, „დიდი და მცირე სოფელი“, „დიდისა ზრახვისა მამისა ანგელოზი“

ებიონიტი, ებრაელთა 12 ტომი, ებრაელი, ეგვიპტე, ედემი, ევა, ევდოქსი, ევსტათი ანტიოქიელი, ევტიქი, ეზოთერიზმის წინააღმდეგ, ეკლესია, ეკლესიაში ქცევის წესი, ეკლის გვირგვინი, ელენე დედოფალი, ენათა განყოფისა და მოცემის მნიშვნელობა, ეონი, ერესი, ერეტიკოსი, ერთარსი, ერთსაქმობა მამისა და ძისა, ერი ღმრთისა, ეშმაკი და სატანა, „ეზოდ შემწყნარებელად, „ელვა ღმრთისა, „ერთი სოფელი“, „ეტლ ღმრთისა

ვალენტინი, ვასილიდი, ვასილისკოსის ჩვენება, ვაჭრობა, ვენახი, ვერცხლისმოყვარება, ვნება ქრისტესი, ვულგატა, „ვეცხლ გამოჴურვებულ ღმრთისა

ზატიკი, ზაქარია, ზაქეოზ, ზეცისა ძალნი, ზიარება, ზიარების წესი, ზოგადისა და კერძოს აღმნიშვნელი ტერმინები, ზომიერება, ზღვარი შემეცნებისა, „ზრახვა უფლისა, „ზუარაკი“

თაბორისა და სინას მთათა ნათელნი, თავისუფალი ნება, თავისუფალი ნება ანგელოზისა, თავისუფალი ნება კაცისა, თანაარსი, თაყვანისცემა ერთია, თევზი, თეოდორე აბუკურა, თეოდორე მოფსუესტელი, თეოდორიტე კვირელი, თეოპასქიზმი, თომა მოციქული, „თავ ეკლესიისა, „თავ ქრისტესა, „თეოფანია“, „თქუმა ღმრთისა, „თქუმულ ღმრთისა

იაკობ, იაკობ წანწალოსი, იაკობი, იერუსალიმი, იესო ქრისტე, ივლიანე ჰალიკარნასელი, ინდივიდი, იოანე იტალოსი (XI ს.), იოანე ოძუნელი, იოვანე ნათლისმცემელი, იოვანე ღმრთისმეტყველი, იონა, იოსებ არიმათიელი, იოსები, იოფანისი, ისრაილი, ისრაიტელნი, იუდეანნი, სამარიტელნი, იუდა ისკარიოტელი, იუდა-კჳრიაკოსი, იქედნეს ნაშობნი, „ისარ ღმრთისა

კათოლიკე, კანკელის ამაღლების მიზეზი, კანონები მღვდელთათვის და დიაკონთა, კანონი და ტრადიცია, კანონი მისანთათვის, კარნუ-ქალაქი, კარპოკრატე, კატაფატიკური ღმრთისმეტყველება, კაცება ქრისტესი, კაცთმოყვარება და სიმართლე, კაცისკვლა, კეთილმსახურება, კენოზისი, კერინთე, კვართი ქრისტესი, კვერთხი და ყვავილი, კვირიაკე, კვირადღე, კითხვა ბიბლიისა, კირილეს ფორმულა, კლდე, კონსტანტინე დიდი, კრემაციის წინააღმდეგ, კურნების ძალა, „კარ შემყვანებელ, „კარავ ღმრთისა, „კუამლ ღმრთისა, „კუერთხ ღმრთისა

ლაზარე, ლეღვის სახისმეტყველება, ლოგოსები, ლომი, ლოცვა აღმოსავლეთის მიმართ, ლოცვა და მარხვა, ლოცვა და სწავლა, ლოცვა საღმრთოთა წიგნთა კითხვის წინ

მადლი, მათე მახარებელი, მაკედონიოსი, მამა და ძე, მამა ღმერთი, მანი, მარიამი, მარიამის სულის მახვილნი, მარკიონი, მარტვილია, მარხვა, მარხვის წესი, მარხვის წესი ვნების შვიდეულში, მატერიალიზმი, მაყვალი შეუწველი, მახარებელთა სიმბოლოები, მახარებელთა შორის უპირატესი, მახვილი, მეგობარი ღმრთისა, მეგობარნი ქრისტესნი, მეერგასე დღე, მეზვერე და ფარისეველი, მელი, მელქისედეკი, მელქიტები, მენანდრე, მეფის დადგინების მიზეზი, მეცამეტე მოციქული, მთავარნი, მისნობა, მიტევება, მიუწვდომელი ღმერთი, მიცვალებულის მოსახსენებელი მსახურება, მიძინება ღმრთისმშობელისა, მიძინების საგალობელი, მკალი და თაფლი ველური, მკვდართა აღდგომა, მკურნალი, მოდალისტები, მოთმინება, მოკითხვა პატიმართა, მონოთეიზმი, მონოფიზიტები, მონოფიზიტობა, მონტანიზმი, მორჩილება, მორწმუნე, მოსე და პეტრე, ელია და იოვანე, მოსეს კვერთხი, მოქცეულთა დაცემის შედეგი, მოჩვენებითი ძალა, მოციქულნი, მოძღვრის პასუხისმგებლობა, მოწამენი, მოწყალე სამარიტელი, მოწყალება, მპარავი, მრისხანება, მსოფლიო სული, მტრობა, მუსლიმთა მისია, მუცლადღება, მუხლთმოდრეკის სახისმეტყველება, მუხლთმოდრეკის წესი, მფარველი ანგელოზი, მღვდელთა ცოდვისათვის, მღვდელთმოძღუარნი, მღვდლობა, მყოფი, არსება, შემთხვევითი, მშვენიერება და სიწმინდე ღმრთისმშობელისა, მშვიდობა, მცველთა შეძრწუნება, მცნება უმჯობესი და უმსუბუქესი, მცხებელი და ცხებული, მწვალებელი, მწვალებელნი, მწვალებელნი და მათი სწავლანი, მწვალებლობა, მწუხარება და სასოება, მწუხრი და ცისკარი, მხილება, „მარჯუენე და მკლავ მამისა და მაცხოვარება, „მაღლად მოქცევა ღმრთისა, „მახლობელობა ღმრთისა, „მახჳლ ღმრთისა, „მდინარე ღმრთისა, „მეუფება ღმრთისა, „მთად ღმრთისა, „მიქცევაჲ ღმრთისა, „მოგონება ღმრთისა, „მოიქეც ბოროტისაგან და ქმენ კეთილი“, „მოსლვა ძისა, „მოხედვაჲ ღმრთისაჲ, „მსხუერპლ ღმრთისა, „მფრინველ ღმრთისა, „მშჳლდ ღმრთისა, „მცნება ღმრთისა

ნაზარეველნი, ნაზორეველი, ნათელი, ნათელი ჭეშმარიტი, ნათესავთმეტყველება მაცხოვრისა, ნათესავი, სახე, ნათლისღება, ნათლისღება იოვანესი, ნათლისღება სისხლით, ნათლისღება ქრისტესი, ნათლისღების სახენი, ნაყოფი კეთილი, ნაყროვანება, ნება, ნებსითი მოწამეობა, ნეოპლატონიზმი, ნერონ კეისარი, ნერსე II, მიჯინი, ნესტორი, ნიკოდემოსი, ნიკოლაელნი, ნინეველთა სინანული, ნინო მოციქულთასწორი, ნიჩაბი, „ნადირ ღმრთისა, „ნება მამისა, „ნეტარ არს კაცი“

ოთხი საპატრიარქო, ოთხშაბათ-პარასკევის მარხვა, ორიგენე, ორმაგი სასჯელი სიმონიისათვის, ორმოცი, ოროსი, ოსანა, ოქრო, გუნდრუკი, მური, „ოქროს საუკუნე“

პავლე თებელი, პავლე მოციქული, პავლე სამოსატელი, პავლიკიანობა, პანთეიზმი, პაპიუსი, ეპისკოპოსი იერაპოლისა, პარასკევი, პატიოსან მამათა მეოხება, პატროლოგიის სარგებელი, პელაგიანობა, პეტრე ანტიოქიელი, პეტრე მოციქული, პეტრე მოციქულისა ცრემლნი, პეტრე, იაკობ, იოვანე, პეტროზ მკაწვრელი, პეტროს მკაწვრელის შემატება, პეშიტო, პილატე, პირველი კაცის მდგომარეობა, პირველი მიზეზი, პირველი ცოდვა, პირი, პირის გასახსნელის დაწესება, პირმშოჲ სახე, პირობები ღმრთისმეტყველებისა, პლირომა, პოლითეიზმი, პოლიხრონიოსი, „პირ ღმრთისა, „პირველი მამოძრავებელი“, „პირველითგან იყო სიტყუაჲ“, „პროსვოლინ“

რიცხვი მხეცისა, რჩეული ერი, „რისხვა ღმრთისა, „რქა ცხორების

საბელი, საბელიოზის შერწყმა და არიოზის განყოფა, საბელიოსი, საზეპურო ერი, საზღვარი და სიტყვა მამისა, საიდუმლოთა წვდომის სიღრმე, საიდუმლონი სარწმუნოებისა, სალმობა, სამართალი ღმრთისა, სამართლიანი სასჯელი, სამება, სამების პირთა თვისებანი, სამების პირთა ქმედების სახე, სამი მოწმობა, სამი საიდუმლო, სამი ტალავარი, სამი ცა, სამოთხე, სამოთხიდან გამოდევნის მიზეზი, სამოთხის შვება, სამოსელი პირველი, სამოსლის მნიშვნელობა, სამოქალაქო სჯულის წიგნები, სამსჭვალთა პოვნა, სამღვდელოთა ცოდვის სიმძიმე, სამწმიდა, სამწმიდაარსობის ისტორია, სანთლის სახისმეტყველება, სარგებელი ტანჯვათა ხსოვნისა, სარწმუნოება, სარწმუნოება და სიმართლე, სარწმუნოების სიმტკიცე, სასჯელი სიბილწისათვის, სატირი,ანუ დრაქმა, საუკუნო მეფე და მღვდელთმთავარი, საღმრთო დაცალიერება, საღმრთო საიდუმლონი, საღმრთო სწავლათა სარგებელი, საღმრთო წერილი, სახარების უპირატესობა, სახე ჭეშმარიტებისა, სახსენებელი, საჰაკ პართელი, სევეროს ანტიოქიელი, სევეროსის წვალება, სელმონი, სეპტუაგინტა, სერაფიმნი და ქერუბიმნი, სვიმეონ მიმრქმელი, სიბერის პასუხი სიჭაბუკისადმი, სივნიეთი, სიზმარი, სიკეთისა და ბოროტების თანაფარდობა, სიკვდილი, სიკვდილის დამთრგუნველი, სიკვდილის ჟამს, სიმართლე უფლისა, სიმდაბლე, სიმთვრალე, სიმონ მოგვი, სიმონია, სინანული, სინანულის ცრემლთა ძალა, სინერგია, სინური მრავალთავის ანდერძი, სისხლი და წყალი, სისხლი ცხოველთა, სიტყვა–ქრისტე, სიტყვის ძალა, სიყვარული, სიყვარული და სიმდაბლე, სიცოცხლე და სიკვდილი, სიძვის შავი სული, სიხარულის მადლი, სომეხი ერისადმი მიმართება, სომხების არჩევანი, სპანია, სრული კაცი, სრული ღმერთი, სრულყოფა, სრულყოფის სამი გზა, სტეფანე, სულთმოფენობა, სულიერი გზის სიძნელე, სულიერი მოძღვარი, სულიწმიდა, სულიწმიდის სახელები, სქიზმა, სქიზმატიკოსი, სქოლასტიკა, სწავლა, სწავლება ბოროტ სულთა შესახებ, სჳმეონი, სჳმონ ბოროტი, „საზღვარი“, „საკურთხეველ ღმრთისა, „სამეუფო გზა“, „სამოთხე ღმრთისა და სასუფეველ ზეცისა, „სამოსელნი ტყავისანი“, „სასუმელ უფლისა, „საყდარ ღმრთისა, „საცხებელ სიხარულისა, „სახელ ღმრთისა, „სიავ ღმრთისა, „სიტყუა ღმრთისა მამისა, „სიცილი ღმრთისა, „სიწმიდე, „სლვა ღმრთისა, „სმენა ღმრთისა, „სწავლა უფლისა

ტანჯვა, ტატიანე, ტაძარი, ტეტრათეიზმი, ტიმოთე კუერნი, ქურცინი, ტკივილთმოყვარება, ტრითეიზმი, ტროპოსები, „ტაძარ უფლისა

უგვამო, უდაბნო, უკანასკნელი სამსჯავრო, უკეთურება, უჟამო დასაბამი, უსამართლო მონაგები, უსარგებლო სიბრძნე, უფუარი, უშობელობა, უძლურების სიძლიერე, უხილავნი სულნი, უხრწნელება ქრისტესი, „ურწყო“, „უფალი ზეცით“, „უფალი ძალთაჲ

ფარისეველნი და მწიგნობარნი, ფერისცვალება, ფერხთბანის მიზეზი, ფილიოქვე, ფილიპე, ფილონი, ფილოსოფოსობის განსაზღვრებანი, ფსალმუნთა კომენტატორები, „ფარ ღმრთისა, „ფერჴ ღმრთისა, „ფრთე ღმრთისა, „ფუვინიკა“, „ფუტკარი“

ქადაგების მნიშვნელობა, ქალწულება მარიამისა, ქალწულება მოღვაწისა, ქალწულნი ბრძენნი და სულელნი, ქანაანი, ქართლის მოქცევა, ქება მეგობრისა, ქება მოყვასისა, ქველმოქმედების წესი, ქვეყნის ანგელოზნი, ქმნილება ცვალებადია, ქორეპისკოპოსი, ქრისტე, ქრისტეს ზედწოდებანი, ქრისტეს ორი ბუნება, ქრისტიანული ცხოვრების წესები, ქრისტოლოგია, „ქალაქ ღმრთისა, „ქარ ღმრთისა, „ქება ღმრთისა, „ქუხილ ღმრთისა

ღვაწლი და გვირგვინი, ღვაწლის მისაგებელი, ღვინისა და წყლის განზავება, ღმერთთან ზიარების ორი სახე, ღმერთი ღმერთთა, ღმერთქმნა, ღმრთეება, ღმრთეება ქრისტესი, ღმრთივშთაგონება, ღმრთის არსებითი თვისებანი, ღმრთის დიდების ხილვა, ღმრთის თვისებანი, ღმრთის საიდუმლო, ღმრთის უარყოფის ორი სახე, ღმრთისმეტყველება, ღმრთისმშობელი, ღმრთისმშობლის ზედწოდებანი, „ღმერთნი“, „ღუარ ღმრთისა

ყველაფერს თავისი დრო აქვს, ყურძენი და ტევანი, „ყურ ღმრთისა

შაბათის წესი, შეგონებანი, შედეგი ურჩობისა, შეზავებული გვამი, შეკითხვის მიზანი, შემეცნება, შემეცნების ორი წყარო, შემოქმედი, შემწეობა ღმრთისა, შესაქმე კაცისა, შესაქმე ცისა და ქვეყანისა, შესაქმის მიზეზი, შესაქმის ჟამი, შესახედავი, შექმნა და დაბადება, შექმნა ქვეყნისა და კაცისა, შეცვალება და ვნება, შვება და ტანჯვა, შვება და ურვა, შვილება ღმრთისა, შვილებისა და ძმობის პატივი, შიში ღმრთისა, შობა მამისა და ქალწულისაგან, შობა მამისაგან, შობა პირველი და მეორე, შობის ორი სახე, შრომა, შრომა და ლოცვა, შრომა, ლოცვა, სწავლა, შუამდგომელი ქრისტეს ორი ბუნებისა, შური, შურისგება, „შეურყეველი ბეჭედი“, „შეცვალება ღმრთისა, „შიმშილ ღმრთისა, „შუენიერება ღმრთისა

ცეცხლი, ცეცხლი ბოლო ჟამისა, ცეცხლის ენათა სახისმეტყველება, ცოდვა, ცოდვათა აღიარების აუცილებლობა, ცოდვათა აღმღებელი, ცოდვილთა მოქცევის მნიშვნელობა, ცოდვილთა შეწყნარება, ცრემლი, ცული, ცხოველმყოფელი მსხვერპლი, ცხოვრებათა და მარტვილობათა აღწერის მნიშვნელობა, ცხოვრების კანონები, ცხოვრების კანონზომიერება, „ცნობა ღმრთისა, „ცხორება, „ცხორება მარჯუენისა

ძე კაცისა, ძე ღმერთი, ძეობა, ძველი აღთქმა, ძველი და ახალი კაცი, ძველი დღეთა, ძვირისმეტყველება, ძიება მშვიდობისა, ძირი სიკეთისა, ძირი უკეთურებისა, ძირი, რტო, ყვავილი, ძმანი უფლისა, „ძალ ღმრთისა, „ძილ

წესი თვისებათა მიცემისა, წვალებათა თორმეტი შეჩვენება, წიგნი და გონება, წინასწარმეტყველებანი, წინასწარმეტყველთა მისია, წინასწარმეტყველნი და მოქიცულნი, წინასწარმცნობელობა ქრისტესი, წმიდა მამათა პატივი, წმიდა ნაწილთა კეთილსურნელება და კურნების ძალა, წმიდა წერილი, წმიდა წიგნთა შესახებ, წმინდანთა ხვედრი, წყალი და სისხლი, წყალობა, წყევის განქარვება წმიდა ქალწულის მიერ, წყლის საიდუმლო, „წამება უფლისა, „წარმართება ღმრთისა, „წერილის სამგვარი შინაარსი“, „წმიდა ღმრთისა მამისა, „წრფელ

ჭეშმარიტი მეცნიერება, ჭირთა რაობა, „ჭეშმარიტებაჲ, „ჭურ ღმრთისა

ხარება, ხარი და ვირი, ხატება და მსგავსება, ხატი ღმრთისა, ხატოვნება, ხე ცნობადისა, ხე ცხოვრებისა, ხელისუფლებისადმი მორჩილების საზღვრები, ხელმწიფობა, ხილიაზმი, ხორცშესხმა, ხრწნადობა, ხურო, მკლავი, თითი, „ხატი მონისაჲ“, „ხაჩეცარი“, „ხედვა ღმრთისა

ჯვარი, ჯვარცმის დღე, ჯვარცმის მიზეზი და შედეგი, ჯვრის გამოსახვის წესი, ჯვრის გამოცხადება, ჯვრის დღესასწაული, ჯვრის პოვნა, ჯოჯოხეთის წარტყუენვა, „ჯდომაჲ ღმრთისაჲ

ჰაგიოგრაფიის მნიშვნელობა, ჰეროდე, ჰიპოსტასი, ჰრომნი, ჰურიათა უნებლიე ქველმოქმედება, ჰურიათა შეკრების სამი დღე, ჰურიანი

„ჴელ ღმრთისა, „ჴელნამკუდრევნი“, „ჴმა უფლისა

to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9