The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:NMAT - გაზეთების მატიანე (2006-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:238,341

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ინფორმაციის სისტემა.ცნობები. ტექნიკური ინფორმაცია.  --  659.2*
მასობრივი კომუნიკაცია. ინფორმაცია, ცნობები საზოგადოების ფართო ფენებისათვის.  --  659.3*
საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659.4*
ჩანაწერები მოიძებნა 37 ჩანაწერი.  დანარჩენი ჩანაწერები იხილეთ ქვეკატეგორიებში.
  1. ფარმაცევტული პროდუქციის ზოგიერთი სახეობის რეკლამას გამაფრთხილებელი წარწერა უნდა დაერთოს // ბანკები და ფინანსები. - თბ., 2009. - 10-16 მარტი. - N8. - გვ.10[MFN: 12387]

    UDC:  615.1 + 659](479.22)

    ანოტაცია:  კონტროლის გამკაცრება ფარმაცევტული პროდუქციის რეკლამაზე

    თემატიკა:  ფარმაცია; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  რეკლამირების წესები.

     

  1. გუმბერიძე, ანა

    რატომ უქმნის პარლამენტი რუსულ არაყს ხელსაყრელ პირობებს // ბანკები და ფინანსები. - თბ., 2009. - 31 მარტი-6 აპრ.. - N11. - გვ.5[MFN: 13408]

    UDC:  659 + 340.130.53](479.22)

    ანოტაცია:  მაგარი ალკოჰოლური სასმელების რეკლამის კრიტიკა - ცვლილებებს სარეკლამო კანონდებლობაში კომენტარს უკეთებს "ჯეპრას" აღმასრულებელი დირექტორი კახა მაღრაძე

    პერსონალია:  ჯეპრა - საკონსულტაციო ჯგუფი.

    თემატიკა:  რეკლამა; კანონმდებლობა.

     

  1. მეტრეველი, ანდრო

    ბრენდის შექმნისა ლა რებრენდინგის პროცესები ქართულ რეალობაში. "დიდი კაპიტალის მქონე ბრენდს მეტი შანსი აქვს კრიზისს გაუძლოს და მდგომარეობიდან გამოვიდეს" : ინფორმაცია // ბანკები და ფინანსები. - , 2009. - 2-7 ივლ.. - N22. - გვ.16[MFN: 16853]

    UDC:  658.8 + 659(479.22)

    ანოტაცია:  კომპანიის ბრენდის არსებობის მნიშვნელობასა და "ედ-ბრენდის" მუშაობაზე

    პერსონალია:  მეტრეველი ანდრო (კომპანია "ედ-ბრენდის" დირექტორი).

    ორგანიზაცია:  გაუ - თბილისის პიარ სკოლა.

    თემატიკა:  მარკეტინგი; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ბრენდი; რებრენდინგი; ნეიმინგი.

     

  1. აშშ-ში ინტერნეტ-რეკლამის ბაზარმა ზრდა დაიწყო : ინტერვიუ // ბანკები და ფინანსები. - , 2010. - 14-20 აპრილი. - N12. - გვ.18[MFN: 30122]

    UDC:  004.738.5 + 659(479.22)

    თემატიკა:  ინტერნეტი; რეკლამა.

     

  1. ბასილაია, ეკა

    მერობის კანდიდატთა საარჩევნო რეკლამების ფსიქოლოგიური შედარება. ფსიქოლოგთა შეფასებით, ყველაზე ეფექტური რეკლამა უგულავას აქვს, ყველაზე არაეფექტური - ძიძიგურს // რეზონანსი. - , 2010. - 30 აპრილი. - N110. - გვ.1,3[MFN: 30603]

    UDC:  324 + 659(479.22)

    ანოტაცია:  მერობის კადიდატთა საარჩევნო რეკლამების შეფასება.

    პერსონალია:  უგულავა გიგი ("ნაციონალური მოძრაობის" კანდიდატი); ჭანტურია გია ("ქრისტიან-დემოკრატიული" მოძრაობის კანდიდატი); თოფაძე გოგი ("მრეწველობა გადაარჩენს საქართველოს" კანდიდატი); ალასანია ირაკლი (მოძრაობა "ალიანსი საქართველოსთვის" კანდიდატი); ძიძიგური ზვიად ("ეროვნული საბჭოს" კანდიდატი).

    მოხსენიებული პირები:  საყვარელიძე რამაზ (პოლიტოლოგი, ფსიქოლოგი); გურული თორნიკე (მედიაკომუნიკაციის სპეციალისტი); იაკობაშვილი ლელა (ინფორმაციული ტექნოლოგიების სპეციალისტი, კულტუროლოგი).

    თემატიკა:  არჩევნები; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სლოგანი; პიარი; მესიჯი.

     

  1. სლოგანი მოკლე და ეფექტური რეკლამა // ბანკები და ფინანსები. - , 2010. - 16-22 ივნისი. - N20. - გვ.20[MFN: 33062]

    UDC:  659(479.22)

    ანოტაცია:  სლოგანის მნიშვნელობაზე რეკლამაში

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ქართული სლოგანები.

     

  1. გიორგაძე, ნატა

    მეტრო და ავტობუსები 10 თეთრით გაძვირდა, ახლა "მარშუტკების" ჯერია // რეზონანსი. - , 2010. - 26 ნოემბერი. - N319. - გვ.7[MFN: 38276]

    UDC:  659(479.22-25)

    ანოტაცია:  თბილისში მუნიციპალური ტრანსპორტის გაძვირებასთან დაკავშირებით

    მოხსენიებული პირები:  დავითაშვილი კობა ("ხალხის პარტიის" ლიდერი); გაბუნია ზაზა (საკრებულოს ოპოზიციური ფრაქციის წევრი); აბაშიძე ზურაბ (საკრებულოს ფრაქცია "ჩვენი თბილისის" წარმომადგენელი).

    თემატიკა:  ტრანსპორტი.

     

  1. თვალაბეიშვილი, ნინო

    "მასე ხომ? ჩემზე კარგად ვინ ავრცელებს "ქრონიკას" და "ალიას", ახლა მიყურეთ, რასაც ვიზამ!..." / ნინო თვალაბეიშვილი // ალია. - თბილისი, 2010. - 31 აგვისტო. 1 სექტემბერი. - N85 (2522). - გვ.6[MFN: 41082]

    UDC:  659+070(479.22)

    ანოტაცია:  გაზეთ "ალიას" ეგზემპლიარებში თვითნებურად ჩადებული სარეკლამო ფურცლების აღმოჩენის გამო

    პერსონალია:  ტუკვაძე თამაზ (კოლეჯის დირექტორი); ასათიანი გოგი ("ელვა სერვისის" გავრცელების სამსახურის წარმომადგენელი).

    ორგანიზაცია:  "ელვა სერვისი".

    გეოგ.დასახელება:  ქუთაისი.

    თემატიკა:  რეკლამა; პრესა.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო ფურცლები; კოლეჯის რეკლამა; კანონდარღვევა.

     

  1. ვარდიაშვილი, მერი

    მეწარმეები მერიას სარეკლამო აბრების დალეწვაში ადანაშაულებენ / მერი ვარდიაშვილი // ალია. - თბილისი, 2007. - 6-7 სექტემბერი. - N104 (2077). - გვ.7[MFN: 44247]

    UDC:  659(479.22.111)

    ანოტაცია:  თბილისის მერიის მიმდებარე ქუჩებზე ოფისებისა და სხვა ობიექტების აბრების და საქმიანობის მიმანიშნებელ რეკლამებზე განხორციელებული ტერორის შესახებ

    პერსონალია:  ჯოხაძე ლევან (მეწარმე); სუბელიანი კობა (ქალაქის კეთილმოწყობის სამსახურის ხელმძღვანელი).

    გეოგ.დასახელება:  თბილისი.

    თემატიკა:  სარეკლამო ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  ღამის ტერორი; დანაშაული; საპატრულო პოლიცია; გარე რეკლამები.

     

  1. არეშიძე, მამუკა

    მამუკა არეშიძე "თავისუფალი აზრის სახლს" აფუძნებს" / მამუკა არეშიძე ; ესაუბრა ეკა სეხნიაშვილი // ალია. - თბ., 2008. - 6-7 ნოემბერი. - N136 (2261). - გვ.6[MFN: 50161]

    UDC:  659

    სეხნიაშვილი, ეკა (კორესპ.); 

    ფოტოები:  არეშიძე მამუკა

    ანოტაცია:  ინტერვიუ მამუკა არეშიძესთან

    პერსონალია:  არეშიძე მამუკა (ექსპერტი კავკასიის საკითხებში).

    თემატიკა:  საზოგადოებრივი ორგანიზაციები.

    საკვანძო სიტყვები:  საზოგადოებრივი საკითხები.

     

 


გვერდები:  | 1 | 2 | 3 | 4 |  შემდეგი »