მონაცემთა ბაზა: NMAT - გაზეთების მატიანე (2006-...)
გამოტანის ფორმატი
ბიბლიოგრაფია
ჩანაწერები: 238,341
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
ჩანაწერები
მოიძებნა 37 ჩანაწერი. დანარჩენი ჩანაწერები იხილეთ ქვეკატეგორიებში.
ფარმაცევტული პროდუქციის ზოგიერთი სახეობის რეკლამას გამაფრთხილებელი წარწერა უნდა დაერთოს // ბანკები და ფინანსები . - თბ., 2009. - 10-16 მარტი. - N8. - გვ.10[MFN: 12387 ]
UDC: 615.1 + 659](479.22)
ანოტაცია: კონტროლის გამკაცრება ფარმაცევტული პროდუქციის რეკლამაზე
თემატიკა: ფარმაცია ; რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: რეკლამირების წესები .
გუმბერიძე, ანა
რატომ უქმნის პარლამენტი რუსულ არაყს ხელსაყრელ პირობებს // ბანკები და ფინანსები . - თბ., 2009. - 31 მარტი-6 აპრ.. - N11. - გვ.5[MFN: 13408 ]
UDC: 659 + 340.130.53](479.22)
ანოტაცია: მაგარი ალკოჰოლური სასმელების რეკლამის კრიტიკა - ცვლილებებს სარეკლამო კანონდებლობაში კომენტარს უკეთებს "ჯეპრას" აღმასრულებელი დირექტორი კახა მაღრაძე
პერსონალია: ჯეპრა - საკონსულტაციო ჯგუფი .
თემატიკა: რეკლამა ; კანონმდებლობა .
მეტრეველი, ანდრო
ბრენდის შექმნისა ლა რებრენდინგის პროცესები ქართულ რეალობაში. "დიდი კაპიტალის მქონე ბრენდს მეტი შანსი აქვს კრიზისს გაუძლოს და მდგომარეობიდან გამოვიდეს" : ინფორმაცია // ბანკები და ფინანსები . - , 2009. - 2-7 ივლ.. - N22. - გვ.16[MFN: 16853 ]
UDC: 658.8 + 659(479.22)
ანოტაცია: კომპანიის ბრენდის არსებობის მნიშვნელობასა და "ედ-ბრენდის" მუშაობაზე
პერსონალია: მეტრეველი ანდრო (კომპანია "ედ-ბრენდის" დირექტორი).
ორგანიზაცია: გაუ - თბილისის პიარ სკოლა .
თემატიკა: მარკეტინგი ; რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: ბრენდი ; რებრენდინგი ; ნეიმინგი .
აშშ-ში ინტერნეტ-რეკლამის ბაზარმა ზრდა დაიწყო : ინტერვიუ // ბანკები და ფინანსები . - , 2010. - 14-20 აპრილი. - N12. - გვ.18[MFN: 30122 ]
UDC: 004.738.5 + 659(479.22)
თემატიკა: ინტერნეტი ; რეკლამა .
ბასილაია, ეკა
მერობის კანდიდატთა საარჩევნო რეკლამების ფსიქოლოგიური შედარება. ფსიქოლოგთა შეფასებით, ყველაზე ეფექტური რეკლამა უგულავას აქვს, ყველაზე არაეფექტური - ძიძიგურს // რეზონანსი . - , 2010. - 30 აპრილი. - N110. - გვ.1,3[MFN: 30603 ]
UDC: 324 + 659(479.22)
ანოტაცია: მერობის კადიდატთა საარჩევნო რეკლამების შეფასება.
პერსონალია: უგულავა გიგი ("ნაციონალური მოძრაობის" კანდიდატი); ჭანტურია გია ("ქრისტიან-დემოკრატიული" მოძრაობის კანდიდატი); თოფაძე გოგი ("მრეწველობა გადაარჩენს საქართველოს" კანდიდატი); ალასანია ირაკლი (მოძრაობა "ალიანსი საქართველოსთვის" კანდიდატი); ძიძიგური ზვიად ("ეროვნული საბჭოს" კანდიდატი).
მოხსენიებული პირები: საყვარელიძე რამაზ (პოლიტოლოგი, ფსიქოლოგი); გურული თორნიკე (მედიაკომუნიკაციის სპეციალისტი); იაკობაშვილი ლელა (ინფორმაციული ტექნოლოგიების სპეციალისტი, კულტუროლოგი).
თემატიკა: არჩევნები ; რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: სლოგანი ; პიარი ; მესიჯი .
სლოგანი მოკლე და ეფექტური რეკლამა // ბანკები და ფინანსები . - , 2010. - 16-22 ივნისი. - N20. - გვ.20[MFN: 33062 ]
UDC: 659(479.22)
ანოტაცია: სლოგანის მნიშვნელობაზე რეკლამაში
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: ქართული სლოგანები .
გიორგაძე, ნატა
მეტრო და ავტობუსები 10 თეთრით გაძვირდა, ახლა "მარშუტკების" ჯერია // რეზონანსი . - , 2010. - 26 ნოემბერი. - N319. - გვ.7[MFN: 38276 ]
UDC: 659(479.22-25)
ანოტაცია: თბილისში მუნიციპალური ტრანსპორტის გაძვირებასთან დაკავშირებით
მოხსენიებული პირები: დავითაშვილი კობა ("ხალხის პარტიის" ლიდერი); გაბუნია ზაზა (საკრებულოს ოპოზიციური ფრაქციის წევრი); აბაშიძე ზურაბ (საკრებულოს ფრაქცია "ჩვენი თბილისის" წარმომადგენელი).
თემატიკა: ტრანსპორტი .
თვალაბეიშვილი, ნინო
"მასე ხომ? ჩემზე კარგად ვინ ავრცელებს "ქრონიკას" და "ალიას", ახლა მიყურეთ, რასაც ვიზამ!..." / ნინო თვალაბეიშვილი // ალია . - თბილისი, 2010. - 31 აგვისტო. 1 სექტემბერი. - N85 (2522). - გვ.6[MFN: 41082 ]
UDC: 659+070(479.22)
ანოტაცია: გაზეთ "ალიას" ეგზემპლიარებში თვითნებურად ჩადებული სარეკლამო ფურცლების აღმოჩენის გამო
პერსონალია: ტუკვაძე თამაზ (კოლეჯის დირექტორი); ასათიანი გოგი ("ელვა სერვისის" გავრცელების სამსახურის წარმომადგენელი).
ორგანიზაცია: "ელვა სერვისი" .
გეოგ.დასახელება: ქუთაისი .
თემატიკა: რეკლამა ; პრესა .
საკვანძო სიტყვები: სარეკლამო ფურცლები ; კოლეჯის რეკლამა ; კანონდარღვევა .
ვარდიაშვილი, მერი
მეწარმეები მერიას სარეკლამო აბრების დალეწვაში ადანაშაულებენ / მერი ვარდიაშვილი // ალია . - თბილისი, 2007. - 6-7 სექტემბერი. - N104 (2077). - გვ.7[MFN: 44247 ]
UDC: 659(479.22.111)
ანოტაცია: თბილისის მერიის მიმდებარე ქუჩებზე ოფისებისა და სხვა ობიექტების აბრების და საქმიანობის მიმანიშნებელ რეკლამებზე განხორციელებული ტერორის შესახებ
პერსონალია: ჯოხაძე ლევან (მეწარმე); სუბელიანი კობა (ქალაქის კეთილმოწყობის სამსახურის ხელმძღვანელი).
გეოგ.დასახელება: თბილისი .
თემატიკა: სარეკლამო ბიზნესი .
საკვანძო სიტყვები: ღამის ტერორი ; დანაშაული ; საპატრულო პოლიცია ; გარე რეკლამები .
არეშიძე, მამუკა
მამუკა არეშიძე "თავისუფალი აზრის სახლს" აფუძნებს" / მამუკა არეშიძე ; ესაუბრა ეკა სეხნიაშვილი // ალია . - თბ., 2008. - 6-7 ნოემბერი. - N136 (2261). - გვ.6[MFN: 50161 ]
UDC: 659
• სეხნიაშვილი, ეკა (კორესპ.);
ფოტოები: არეშიძე მამუკა
ანოტაცია: ინტერვიუ მამუკა არეშიძესთან
პერსონალია: არეშიძე მამუკა (ექსპერტი კავკასიის საკითხებში).
თემატიკა: საზოგადოებრივი ორგანიზაციები .
საკვანძო სიტყვები: საზოგადოებრივი საკითხები .
გვერდები: | 1 | 2 | 3 | 4 | შემდეგი »