მონაცემთა ბაზა: NMAT - გაზეთების მატიანე (2006-...)
გამოტანის ფორმატი
ბიბლიოგრაფია
ჩანაწერები: 238,341
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
ჩანაწერები
მოიძებნა 92 ჩანაწერი.
კუკულაძე, ზურა
სლოგანი, ემბლემა, სიმბოლო // ბანკები და ფინანსები . - თბ., 2008. - 27 მაისი-2 ივნ.. - N6. - გვ.1,13[MFN: 2356 ]
UDC: 659.4 + 324(479.22)
ანოტაცია: საარჩევნო ატრიბუტიკა საპარლამენტო არჩევნებზე.სპეციალისტთა კომენტარებით
მოხსენიებული პირები: ბერიძე ვაჟა (არასამთვრობო ორგანიზაციის"კავკასიის რეგიონალური ორგანიზაციის პრეზიდენტი); ჩიქოვნი თამარ (რადიო "თავისუფლების" ჟურნალისტი); გულაშვილი მალხაზ (მედია-ჰოლდინგ "ჯორჯიან თაიმსის" ხელმძღვანელი).
თემატიკა: პიარი ; არჩევნები .
"გრიფინ ჯგუფი"
გრიფონები - წარმატებული საქმიანობის სამსახურში // ბანკები და ფინანსები . - , 2008. - 30 დეკ. - 5 იანვ.. - N27. - გვ.13[MFN: 9248 ]
UDC: 659.4(479.22)
ანოტაცია: პიარ კომპანია GRIFFIN GROUP-ის საქმიანობაზე
ორგანიზაცია: GRIFFIN GROUP - ქართული პიარ კომპანია .
თემატიკა: პიარი .
საკვანძო სიტყვები: ბიზნესის მართვა ; სარეკლამო მომსახურება .
გორგილაძე, ვაკა
როგორ მოვიგოთ არჩევნები? პიარტექნოლოგიები პარტიების პიარ-კამპანიებს აფასებენ : ინტერვიუ / ვაკა გორგილაძე, ლაურა კუტუბიძე-ზუბაშვილი ; ესაუბრა გიორგი ფუტკარაძე // რეზონანსი . - , 2008. - 12 მაისი. - N114. - გვ.16[MFN: 12990 ]
UDC: 324 + 659.4(479.22)
• კუტუბიძე-ზუბაშვილი, ლაურა ;
ანოტაცია: საპარლამენტო არჩევნების შესახებ პიარკომპანია.
პერსონალია: გორგილაძე ვაკა (კომპანია "სარკე-კვლევის" გენერალური დირექტორი); კუტუბიძე-ზუბაშვილი ლაურა (კომპანია "სარკე-კვლევის" მედიანალიტიკოსი).
თემატიკა: არჩევნები ; პიარი .
რამდენს ხარჯავს მიხეილ სააკაშვილი საერთაშორისო იმიჯის შესაქმნელად : ინფორმაცია / მოამზადა თ.თაბაგარმა // ბანკები და ფინანსები . - თბ., 2009. - 24-30 მარტი. - N10. - გვ.2[MFN: 13061 ]
UDC: 327 + 659.4(479.22:73)
ანოტაცია: გაზეთ The Hill-ის მიხედვით - მ.სააკაშვილის ხელისუფლების დანახარჯებზე ლობისტებისა და პიარკონსულტაციებისათვის
პერსონალია: ელერი ჯეფ (კონსულტანტი); ვუდკე რობერტ (პიარკონსულტანტი); ბარლეტი ჯონ (პიარკონსულტანტი).
ორგანიზაცია: Glover Park Group - პიარკონსულტანტები ; ORION STRATEGIES - პიარკონსულტანტები .
თემატიკა: პოლიტიკა ; პიარტექნოლოგიები .
საკვანძო სიტყვები: ლობისტები .
ბუკია, ანუნა
ურთიერთობის ხელოვნება და წარმატების საიდუმლო. როგორ ქმნიან პიარმენეჯერები კომპანიის იმიჯს და რა როლი აქვს PR კომპანიებს კრიზისის დაძლევაში // ქართული უნივერსიტეტი . - , 2009. - 26 თებერვალი-4 მარტი. - N7. - გვ.12[MFN: 13681 ]
UDC: 659.442(479.22)
პერსონალია: რატიანი თიკო (საამშენებლო კომპანია "არსის" PR მენეჯერი); ძირკველიშვილი მაია ("თიბისი ბანკის" PR მენეჯერი); ნიჟარაძე რეზი (საამშენებლო კომპანია "აქსისის" პროდუქტის განვითარების მენეჯერი).
თემატიკა: პიარსამსახური .
საკვანძო სიტყვები: PR მენეჯერის ფუნქციები ; ეკონომიკური კრიზისი ; პიარსტრატეგია ; სარეკლამო საშუალებები .
მანიაშვილი, ნინო
როგორ წარმართავს კრიზისულ პიარს ხელისუფლება და ოპოზიცია?. ბრძოლა პიარის წესებით // ჯორჯიან თაიმსი . - , 2009. - 14-21 მაისი. - N016(535). - გვ.9[MFN: 15157 ]
UDC: 32 + 659.4(479.22)
ანოტაცია: ქვეყანაში შექმნილი მძიმე პოლიტიკური და ეკონომიკური მდგომარეობის შესახებ
პერსონალია: გორგილაძე ვალერიან ("სარკე-კვლევის" გენერალური დირექტორი); გურული თორნიკე ("სარკე- პიარის" ხელმძღვანელი).
თემატიკა: პოლიტიკა ; პიარი .
კუკულაძე, ზურაბ
"ბლუმბერგი" სკანდალში გაეხვა. კვლევა, რომელიც პრეზიდენტის რეიტინგის აწევას მოწმობს, შეიძლება არც არსებობს ან მისი მომსახურე PR-კომპანიის, "გრინბერგის", შემოქმედებაა // ბანკები და ფინანსები . - თბ., 2009. - 27 მაისი. - N17. - გვ.2[MFN: 15899 ]
UDC: 31 + 659.4(479.22)
ანოტაცია: სკანდალი პრეზიდენტის რეიტინგის გამოსავლენად ჩატარებული სოციოლოგიური კვლევის გამო
პერსონალია: სააკაშვილი მიხეილ (საქართველოს პრეზიდენტი).
ორგანიზაცია: Greenberg Quenien Rosner პიარ კომპანია ; "ბლუმბერგი" კომპანია .
თემატიკა: სოციოლოგიური კვლევები ; პიარი .
მაღრაძე, კახა
ბრენდის შექმნა 12 დღეში - ისწავლე რეალურ გამოცდილებაზე. გაუ-თბილისის პიარ სკოლის უნიკალური ბანაკი ბაკურიანში : ინტერვიუ / კ.მაღრაძე // ბანკები და ფინანსები . - , 2009. - 3-9 ივნ.. - N18. - გვ.13[MFN: 16157 ]
UDC: 659.4(479.22-25)
ანოტაცია: ბაკურიანში ჩატარდება გაუ-თბილისის პიარ სკოლის ინტენსიური, ზაფხულის სასწავლო კურსი - ბრენდის შექმნა 12 დღეში
პერსონალია: მაღრაძე კახა (კომპანია "ჯეპრას" აღმასრულებელი დირექტორი და გაუ-თბილისის პიარ სკოლის ლექტორი).
ორგანიზაცია: გაუ-თბილისის პიარ სკოლა .
თემატიკა: პიარი .
საკვანძო სიტყვები: ბრენდი .
გაუ. თბილისის პიარ სკოლა
ზაფხულის ბანაკი ბაკურიანში. ბრენდის შექმნა 12 დღეში : განცხადება // ბანკები და ფინანსები . - , 2009. - 27-23i.d.[24-30] ივნ.. - N20i.d.[21]. - გვ.17[MFN: 16642 ]
UDC: 659.4 + 339.138(479.22)
ანოტაცია: ჩატარდება ინტენსიური სასწავლო კურსი - ბრენდის შექმნა 12 დღეში.
თემატიკა: პიარი ; მარკეტინგი .
უქარიზმო, უშანსო, იმპულსური და "მოჩხუბარი" ლიდერები ქართულ პოლიტიკაში / მოამზადა ნინო მანიაშვილმა // ჯორჯიან თაიმსი . - , 2009. - 30 ივლისი-6 აგვისტო. - N027(546). - გვ.8[MFN: 17649 ]
UDC: 659.4 + 329(479.22)
ანოტაცია: პიარის სპეციალისტები პოლიტიკური ლიდერების შესახებ.
პერსონალია: სააკაშვილი მიხეილ (საქართველოს პრეზიდენტი); ზურაბიშვილი სალომე ("საქართველოს გზის" ლიდერი); ალასანია ირაკლი ("ალიანსი საქართველოსთვის" ლიდერი); ბურჯანაძე ნინო ("დემოკრატიული მოძრაობა-ერთიანი საქართველო" ლიდერი); გაჩეჩილაძე ლევან (გაერთიანებული ოპოზიციის ლიდერი); გაჩეჩილაძე გია (მომღერალი).
მოხსენიებული პირები: ზუბაშვილი ლაურა (მედიაანალიტიკოსი); გურული თორნიკე ("სარკე-პიარის" ხელმძღვანელი).
თემატიკა: ქართველი პოლიტიკოსები ; პიარი .
გვერდები: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | შემდეგი »