• ალადაშვილი, ირაკლი (ექსპერტი სმხედრო საკითხებში, კომენტარის ავტორი); გაბაშვილი, კოტე (საქართველოს პარლამენტის საგარეო ურთიერთობათა კომიტეტის თავმჯდომარე, კომენტარის ავტორი); მენაღარიშვილი, ირაკლი (სტრატეგიული კვლევის ფონდის ექსპერტი, კომენტარის ავტორი);
ანოტაცია: რუსი სამშვიდობოებისთვის ვიზების გაცემის შესახებ
1933 წელი. ადოლფ ჰიტლერის ფავორიტის, ჰერმან გერინგის მიმართვა პოლიციელებისადმი: "თავდაპირველად ისროლეთ. შემდეგ დაიწყეთ დაკითხვები. და თუ რაიმეში შეცდებით, ხელს მე დაგაფარებთ" : 2005 წელი. გერინგის კვალდაკვალ. საქართველო. თბილისი. რუსთაველის გამზირი / ნ. გაგუა // ჯორჯიან თაიმსი. - თბილისი, 2005. - 7-14 ივლისი. - N26. - გვ.2-3[MFN: 185637]
მთავრობის სხდომა: მოისმინეს, დაადგინეს, სხდომა დარჩა მხიარული : ჩვენ მსოფლიოში ყველაზე უფრო განათლებულები ვართ // რეზონანსი. - თბილისი, 2000. - 14 სექტემბერი. - N250. - გვ.7[MFN: 185638]
• მამალაძე, ლევან (პრეზიდენტის რწმუნებული ქვემო ქართლის რეგიონში, კომენტარის ავტორი); კარტოზია, ალეკო (განათლების მინისტრი, კომენტარის ავტორი); ჩხარტიშვილი, ვანო (ეკონომიკის, მრეწველობისა და საგარეო ვაჭრობის საქმეთა მინისტრი, კომენტარის ავტორი);
ანოტაცია: სახელმწიფო ენის პროგრამის დაფინანსებისა და მთავრობის სხდომაზე განხილული სხვა საკითხების შესახებ
"ჩემი ყმაწვილკაცობის თბილისში საქმეს მუშტი არჩევდა და არა - დანა!" : ინტერვიუ / გურამ საღარაძე ; ესაუბრა ნათია დოლიძე // ყველა სიახლე. - თბილისი, 2007. - 30 მარტი - 5 აპრილი. - N13. - გვ.11[MFN: 185642]
გომელაური, ბელა (საქართველოს კერძო სასწავლებელთა ფედერაციის აღმასრულებელი დირექტორი)
რუსთავი 2 ხელს უწყობს საზოგადოებრივ პროგრესს ანუ ჩვენი უნივერსიტეტების კრიზისის შესახებ // რეზონანსი. - თბილისი, 2000. - 14 სექტემბერი. - N250. - გვ.8[MFN: 185643]
შინაარსი: ბატონ აკაკი გოგიჩაიშვილს, როგორც უნიჭიერეს ჟურნალისტსა და მამულიშვილს საქართველოში დღეს ყველა იცნობს; რუსთავი 2-მა უმაღლეს სკოლებში გამეფებული ქაოსის კრიტიკა თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიდან დაიწყო; "რას ჰგავს ეს! ჩვენ რატომ არაფერი ვიცოდით ამის შესახებ!" - გააფრთხილეს ქუთაისის უნივერსიტეტი; თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტმა პროფესორის ხელფასი 300 ლარამდე აიყვანა
ანოტაცია: უნივერსიტეტებში არსებული პრობლემების შესახებ