ჯოგი : როგორ შევცვალოთ მასების ქცევა ადამიანური ბუნების ენერგიის მეშვეობით / მარკ ერლსი // ბიზნესი : ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. - თბ., 2009. - ISSN -ISSN 1512-4487. - მარტი. - N2 (22). - გვ.100-109. - გაგრძელება შემდეგ ნომერში[MFN: 26145]
საქართველოში კომპიუტერის მომხმარებელთა ბაზრის მარკეტინგული კვლევა : მენეჯმენტი, მარკეტინგი, ტურიზმი / ნუგზარ თოდუა, რატი აბულაძე // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2008. - ISSN 1987-5789. - სექტემბერი-ოქტომბერი. - N5. - გვ.89-99. - რეზიუმე ინგლ. ენაზე[MFN: 26279]
Consumer attitudes toward domestic and foreign products and marketing practices / Nugzar Todua, Ali Riza Apil // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბ., 2009. - ISSN 1512-4606. - N2 (135). - გვ.45-49[MFN: 27138]
Georgian consumers evoluation of domestic products : Manajment, marketing, tourizm / Nugzar Todua, Ali Riza Apil // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.106-126. - რეზიუმე ქართულ ენაზე[MFN: 27400]
К вопросу созданий сильного бренда : Менеджмент, маркетинг, туризм / Коба Чагелишвили // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.151-157. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27404]