ტელევიზიის გავლენა ახალგაზრდობის ცნობიერებაზე / გურანდა შამილიშვილი, ქეთევან დუმბაძე // შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-3162. - [ტ.]II. - გვ.268-276. - ჟურნალისტიკა. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.275[MFN: 93004]
ქართული სარეკლამო ინდუსტრია დროს ჩამორჩება / მაკა რანიაშვილი // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-4606. - N6(162). - გვ.16-22. - სექტორული ეკონომიკა[MFN: 93257]
Риторические приемы в рекламном тексте / Надежда (Нана) Харшиладзе // ქუთაისის სახელმწიფო ისტორიული მუზეუმის შრომები / საქართველოს კულტურის, ძეგლთა დაცვისა და სპორტის სამინისტრო. - ქუთაისი, 2009. - ISSN 978-9941-0-2122-0. - კრ. XIX. - გვ.137-140. - ექსპოზიცია, რესტავრაცია და ინფორმაციული ტექნოლოგიები. - რეზ. ინგლ. ენ.[MFN: 94213]
მეტაფორა და რეკლამა / თამარ კიკვაძე // მეცნიერება და ცხოვრება / თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-9377. - N2(4). - გვ.180-183. - ჰუმანიტარული მეცნიერებანი. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.182[MFN: 96801]
Product Placement მუხრუჭი და წინსვლა / გიორგი კალატოზიშვილი // Filmprint : ჟურნალი ქართულ კინემატოგრაფზე. - თბილისი, 2011. - შემოდგომა. - N2. - გვ.82-85[MFN: 100005]