The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 143 ჩანაწერი.
  1. ხარხელი, დოდი

    99 Like / დოდი ხარხელი // ტაბულა. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-8931. - 3-9 ოქტომბერი. - N72. - გვ.21-22. - საზოგადოება[MFN: 92657]

    UDC:  004.738.5 + 659.1

    ანოტაცია:  სოციალურ ქსელებზე გაკეთებული რეკლამების შესახებ

    თემატიკა:  ინტერნეტი; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ლაიქების რაოდენობა; რეიტინგები; პრიზები.

     

  1. შამილიშვილი, გურანდა

    ტელევიზიის გავლენა ახალგაზრდობის ცნობიერებაზე / გურანდა შამილიშვილი, ქეთევან დუმბაძე // შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-3162. - [ტ.]II. - გვ.268-276. - ჟურნალისტიკა. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.275[MFN: 93004]

    UDC:  659.148.4 + 316.628 + 654.197

    დუმბაძე, ქეთევან

    მოხსენიებული პირები:  მაკლუენი მ. (ჟურნალისტი); სმელზერი ნეილ (სოციოლოგი).

    თემატიკა:  ტელევიზია; ადამიანის ქცევა.

    საკვანძო სიტყვები:  გადაცემა; ჟურნალი.

     

  1. ღანიაშვილი, მაკა

    ქართული სარეკლამო ინდუსტრია დროს ჩამორჩება / მაკა რანიაშვილი // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-4606. - N6(162). - გვ.16-22. - სექტორული ეკონომიკა[MFN: 93257]

    UDC:  659.1 + 659.441](479.22)

    ფოტოები:  სოსო გალუმაშვილი; გივი ხაჭაპურიძე

    შინაარსი:  ქართული რეკლამის ხარისხი; სხვადასხვა სარეკლამო მატარებლების პოტენციალი

    მოხსენიებული პირები:  გალუმაშვილი სოსო (კომპანია "ჯეპრას" დირექტორი); ხაჭაპურიძე გივი ("ტერრა მედიას" ხელმძღვანელი).

    თემატიკა:  რეკლამა; პიარის სტრატეგია.

    საკვანძო სიტყვები:  ფინანსური კრიზისი; სარეკლამო ბაზარი; კონკურენცია.

     

  1. კომპანიებისთვის სარეკლამო ნორმები შეიქმნება // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-4606. - N6(162). - გვ.45[MFN: 93454]

    UDC:  621.39 + 659.1](479.22)

    ანოტაცია:  ფიჭური კავშირგაბმულობის ბაზარზე კომპანიებს შორის წარმოშობილი დავების შესახებ

    მოხსენიებული პირები:  ჩიქოვანი ირაკლი (კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის თავმჯდომარე).

    ორგანიზაცია:  "მაგთიკომი"; "ბილაინი"; "ჯეოსელი".

    თემატიკა:  კავშირგაბმულობა; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სატარიფო გეგმა; სარეკლამო რგოლი; კონკურენცია.

     

  1. Харшиладзе, Надежда (Нана)

    Риторические приемы в рекламном тексте / Надежда (Нана) Харшиладзе // ქუთაისის სახელმწიფო ისტორიული მუზეუმის შრომები / საქართველოს კულტურის, ძეგლთა დაცვისა და სპორტის სამინისტრო. - ქუთაისი, 2009. - ISSN 978-9941-0-2122-0. - კრ. XIX. - გვ.137-140. - ექსპოზიცია, რესტავრაცია და ინფორმაციული ტექნოლოგიები. - რეზ. ინგლ. ენ.[MFN: 94213]

    UDC:  659.1

    ანოტაცია:  რიტორიკული ხელოვნების გამოყენება სარეკლამო ტექსტებში

    თემატიკა:  რეკლამა.

     

  1. ბექიშვილი, ნინო

    სხვისი სურვილების ტყვეობაში / ნინო ბექიშვილი // ცხელი შოკოლადი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-2220. - ნოემბერი. - N73. - გვ.24. - საავტორო გვერდი[MFN: 94293]

    UDC:  821.353.1-925 + 659.1

    სრული ტექსტი

    ფოტოები:  ნინო ბექიშვილი

    თემატიკა:  პუბლიცისტიკა; რეკლამა.

     

  1. ბაბუნაშვილი, ქეთი

    ეთიკა რეკლამაში / ქეთი ბაბუნაშვილი, ნუცა ლელაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-4487. - აგვისტო-სექტემბერი. - N10(39). - გვ.20-25[MFN: 94619]

    UDC:  659.1

    ლელაშვილი, ნუცა

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო კამპანია; რეკლამის ეთიკურობა; სიმართლის საზღვრები.

     

  1. კიკვაძე, თამარ

    მეტაფორა და რეკლამა / თამარ კიკვაძე // მეცნიერება და ცხოვრება / თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-9377. - N2(4). - გვ.180-183. - ჰუმანიტარული მეცნიერებანი. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.182[MFN: 96801]

    UDC:  659.1

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო სლოგანები; ვერბალური მეტაფორა.

     

  1. მესხიშვილი, გიგო

    ღვინის ეტიკეტის მოკლე ისტორია / გიგო მესხიშვილი // ტაბულა. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-8931. - 14-20 ნოემბერი. - N78. - გვ.70. - გურმანი[MFN: 99159]

    UDC:  663.2 + 659.157.9

    თემატიკა:  მეღვინეობა; ეტიკეტები.

    საკვანძო სიტყვები:  მხატვრული მრავალფეროვნება; ხარისხის გარანტი.

     

  1. კალატოზიშვილი, გიორგი

    Product Placement მუხრუჭი და წინსვლა / გიორგი კალატოზიშვილი // Filmprint : ჟურნალი ქართულ კინემატოგრაფზე. - თბილისი, 2011. - შემოდგომა. - N2. - გვ.82-85[MFN: 100005]

    UDC:  659.1 + 791

    ანოტაცია:  ფარული რეკლამირების შესახებ კინოფილმებში

    მოხსენიებული პირები:  ჩხიკვაძე ირაკლი (რეჟისორი); აგლაძე გიგა (რეჟისორი); ტამაჰორი ლი (რეჟისორი); ლიფონავა გიორგი (რეჟისორი).

    თემატიკა:  რეკლამა; კინოხელოვნება.

    საკვანძო სიტყვები:  კანონმდებლობა; მარკეტინგული კომუნიკაციები; ბრენდები.

     

 


გვერდები:  «« პირველი  « წინა  | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |  შემდეგი »  ბოლო »»