The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 143 ჩანაწერი.
  1. ჯოლბორდი, მაკა

    Facebook - როგორც წარმატებული on-line ბრენდი / მაკა ჯოლბორდი, ომარ ყაყიტაშვილი // საქართველოს სტუდენტთა და ახალგაზრდა მეცნიერთა სიმპოზიუმის შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სტუდენტთა სამეცნიერო ცენტრი. - ბათუმი, 2010. - ISSN 1987-9318. - [ტ.] II. - გვ.160-167. - ბიზნესის ადმინისტრირება. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტერატურა გვ.166[MFN: 78794]

    UDC:  004.77 + 659.1

    ყაყიტაშვილი, ომარ

    მოხსენიებული პირები:  ცუკერბერგი მარკ (სოციალური ქსელის შემქმნელი); სავერინი ედუარდო (სტუდენტი); მოსკოვიცი დასტინ (სტუდენტი); ჰაგისისი კრის (სტუდენტი).

    თემატიკა:  სოციალური ქსელები; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  საძიებო სისტემები; პოპულარობა; რეკლამის განთავსება.

     

  1. ბიწაძე, კობა

    რას ფიქრობენ დიადი რეკლამისტები რეკლამაზე / კობა ბიწაძე // ბიზნესი და კანონმდებლობა : სამეცნიერო, ანალიტიკურ-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-6041. - აპრილი-მაისი. - გვ.75-76. - წარმატების საიდუმლო[MFN: 79850]

    UDC:  659.1

    მოხსენიებული პირები:  ჰოპკინსი კლოდ (რეკლამისტი); ოგილვის დევიდ (რეკლამისტი); ბერნეტი ლეო (რეკლამისტი); ბერნბახი უილიამ (რეკლამისტი).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო ბიზნესი; სარეკლამო კლიპები.

     

  1. მომხმარებელს რეკლამა აღარ აინტერესებს // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-4606. - 1-2(157-8). - გვ.33[MFN: 80494]

    UDC:  659.1

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სამომხმარებლო ბაზარი.

     

  1. ბიწაძე, კობა

    "ტერორისტული" მარკეტინგი - ახალი სიტყვა, თუ მორიგი სატყუარა / კობა ბიწაძე // ბიზნეს-კურიერი : ანალიტიკურ-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-6041. - მარტი. - გვ.72-74. - მარკეტინგული სტრატეგია[MFN: 80705]

    UDC:  659.1 + 339.138

    ანოტაცია:  "ტერორისტული" რეკლამის როლის შესახებ ქართულ რეალობაში

    თემატიკა:  რეკლამა; მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  მყიდველი; პიარ-აქცია; პროდუქტი; სლოგანები.

     

  1. პირმისაშვილი, ელდარ

    NSS-PR / ელდარ პირმისაშვილი // ბიზნეს-კურიერი : ანალიტიკურ-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-6041. - მარტი. - გვ.98-100. - ექსპრეს-კურიერი[MFN: 80717]

    UDC:  659.1

    ანოტაცია:  პიარის, როგორც მეცნიერების ჩამოყალიბების, განვითარებისა და მიზნების შესახებ

    მოხსენიებული პირები:  ვილსონი ვუდრო (აშშ-ის ყოფილი პრეზიდენტი); ბერნეისი ედვარდ (პიარის ერთ-ერთი ფუძემდებელი).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  საზოგადოებრივი აზრი; მომხმარებელი; რეპუტაცია.

     

  1. ჯაგოდნიშვილი, ივ.

    რეკლამის კვლევები მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებში / ივ. ჯაგოდნიშვილი // განათლება / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-102X. - N1. - გვ.142-145. - ჟურნალისტიკა. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - ლიტერატურა გვ.145[MFN: 82785]

    UDC:  659.1 + 070

    თემატიკა:  რეკლამა; მასმედია.

    საკვანძო სიტყვები:  რეკლამის ეფექტურობა; მოტივაცია; სარეკლამო ბაზარი.

     

  1. ერისთავი, თინათინ

    თბილისური რეკლამის სათავეებთან : [რეკლამის განვითარება საქართველოში ზოგადად და, კერძოდ თბილისში; ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში გამოყენებული სარეკლამო საშუალებებისა და სახეების მაგალითები] / თინათინ ერისთავი, გურამ აბულაძე // ქართული არქიტექტურის თეორიისა და ისტორიის საკითხები / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2006. - N2 (5). - გვ.120-128[MFN: 89660]

    UDC:  659.1(479.22)

    აბულაძე, გურამ

    თემატიკა:  რეკლამა.

     

  1. ზაქრაძე, თეონა

    სარეკლამო დისკურსის სოციალურ-კულტურული საიდუმლოებანი : [სარეკლამო საქმიანობის განვითარება თანამედროვე საქართველოში] / თეონა ზაქრაძე // ინტელექტი. - თბილისი, 2006. - N1. - გვ.170-172. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 89706]

    UDC:  659.1(479.22)

    თემატიკა:  რეკლამა საქართველოში.

     

  1. ნანეიშვილი, მარიამ

    პრეზენტაცია ზაგრებში / მარიამ ნანეიშვილი // სითი. - თბილისი, 2011. - ივლისი-აგვისტო. - N13. - გვ.144[MFN: 89756]

    UDC:  659.153 + 663.5(479.22)

    ფოტოები:  მაკა მეტრეველი; სოფო ხერხეულიძე; დავით ბაქრაძე; არჩილ გეგენავა; ზუკა ბუბუტეიშვილი; ლადო კირვალიძე; გიორგი ქარჩავა; ზვიად ჭუმბურიძე; ლუკა ბებიჩი; გიორგი შარვაშიძე; მარია შტენსელი; სოფო ცხვედიანი; ბახვა ბრეგვაძე

    ანოტაცია:  ხორვატიაში გამართული კომპანია "სარაჯიშვილისა" და ღვინო "ხარებას" ერთობლივი პრეზენტაცია

    თემატიკა:  პრეზენტაციები; ალკოჰოლიური სასმელები.

    საკვანძო სიტყვები:  ქართული ღვინო; ქართული კონიაკი.

     

  1. ბერიძე, ეთერ

    რეკლამის როლი მცირე ბიზნესში / ეთერ ბერიძე // შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი. - თბილისი, 2010. - ISSN 1512-3162. - [ტ.]I. - გვ.114-124. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.123[MFN: 92402]

    UDC:  338.22(075.8) + 659.1

    თემატიკა:  ბიზნესის ადმინისტრირება; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ტელევიზია; პრესა.

     

 


გვერდები:  «« პირველი  « წინა  | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |  შემდეგი »  ბოლო »»