Facebook - როგორც წარმატებული on-line ბრენდი / მაკა ჯოლბორდი, ომარ ყაყიტაშვილი // საქართველოს სტუდენტთა და ახალგაზრდა მეცნიერთა სიმპოზიუმის შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სტუდენტთა სამეცნიერო ცენტრი. - ბათუმი, 2010. - ISSN 1987-9318. - [ტ.] II. - გვ.160-167. - ბიზნესის ადმინისტრირება. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტერატურა გვ.166[MFN: 78794]
რეკლამის კვლევები მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებში / ივ. ჯაგოდნიშვილი // განათლება / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-102X. - N1. - გვ.142-145. - ჟურნალისტიკა. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - ლიტერატურა გვ.145[MFN: 82785]
თბილისური რეკლამის სათავეებთან : [რეკლამის განვითარება საქართველოში ზოგადად და, კერძოდ თბილისში; ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში გამოყენებული სარეკლამო საშუალებებისა და სახეების მაგალითები] / თინათინ ერისთავი, გურამ აბულაძე // ქართული არქიტექტურის თეორიისა და ისტორიის საკითხები / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2006. - N2 (5). - გვ.120-128[MFN: 89660]
სარეკლამო დისკურსის სოციალურ-კულტურული საიდუმლოებანი : [სარეკლამო საქმიანობის განვითარება თანამედროვე საქართველოში] / თეონა ზაქრაძე // ინტელექტი. - თბილისი, 2006. - N1. - გვ.170-172. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 89706]
ფოტოები: მაკა მეტრეველი; სოფო ხერხეულიძე; დავით ბაქრაძე; არჩილ გეგენავა; ზუკა ბუბუტეიშვილი; ლადო კირვალიძე; გიორგი ქარჩავა; ზვიად ჭუმბურიძე; ლუკა ბებიჩი; გიორგი შარვაშიძე; მარია შტენსელი; სოფო ცხვედიანი; ბახვა ბრეგვაძე
ანოტაცია: ხორვატიაში გამართული კომპანია "სარაჯიშვილისა" და ღვინო "ხარებას" ერთობლივი პრეზენტაცია
რეკლამის როლი მცირე ბიზნესში / ეთერ ბერიძე // შრომები / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი. - თბილისი, 2010. - ISSN 1512-3162. - [ტ.]I. - გვ.114-124. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.123[MFN: 92402]