გმირი და მეამბოხე : ბრენდის შექმნა არქეტიპების დახმარებით : ახალი ეკონომია : მასტერ კლასი / ქეთი ბაბუნაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივნისი. - N4. - გვ.103-108[MFN: 4445]
როგორ ვასწავლოთ მომხმარებელს? : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ზურაბ ლილუაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივლისი. - N5. - გვ.67-72[MFN: 4566]
საზოგადოებასთან ურთიერთობა ბრენდინგის სამსახურში : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / თამარ რაზმაძე // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივლისი. - N5. - გვ.75-79[MFN: 4567]
მითი ATL-ის და BTL-ის და სხვა "ნაცად და ჭეშმარიტ" დასავლურ საკომუნიკაციო საშუალებათა შესახებ, რომლების ხშირად გამოუყენებიათ, მაგრამ იშვიათად გაუმართლებია : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / პოლ გარისონი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN -ISSN-1512-4487. - ნოემბერი. - N8. - გვ.69-72[MFN: 4761]
ორგანიზაციული მზადყოფნა : როგორ აწარმოებს AMAZON-ის გენერალური დირექტორი სტრატეგიულ ცვლილებებს თავისი კომპანიის კულტურაში, რომელიც მომხმარებელზეა ორიენტირებული / ჯეფ ბეზოსი ; ესაუბრა ჯულია კირბი და ტომას სტიუარტი ; თარგმნა დავით ახალაძემ // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ნოემბერი. - N8. - გვ.99-110. - გამოქვეყნებულია "ჰარვარდ ბიზნეს რევიუს" 2007 წლის ნოემბრის ნომერში[MFN: 4769]