The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
საზოგადოებრივი მეცნიერებანი.  --  3*
ვაჭრობა. საერთაშორისო ეკონომიკური ურთიერთობანი. მსოფლიო ეკონომიკა.  --  339*
ვაჭრობის ზოგადი საკითხები. ბაზარი.  --  339.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 786 ჩანაწერი.
  1. კუპრაშვილი, ნინო

    ქვეცნობიერი რეკლამა - მითი თუ საფრთხე? : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ნინო კუპრაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივნისი. - N4. - გვ.87-93[MFN: 4429]

    UDC:  659.157.94 + 339.1

    გეოგ.დასახელება:  ამერიკა.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ქვეცნობიერი აღქმა; ქვეცნობიერი რეკლამა.

     

  1. ბაბუნაშვილი, ქეთი

    გმირი და მეამბოხე : ბრენდის შექმნა არქეტიპების დახმარებით : ახალი ეკონომია : მასტერ კლასი / ქეთი ბაბუნაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივნისი. - N4. - გვ.103-108[MFN: 4445]

    UDC:  330 + 339.1 + 659.157.94

    მოხსენიებული პირები:  იუნგი გუსტავ (ფსიქოლოგი).

    თემატიკა:  ეკონომიკა.

    საკვანძო სიტყვები:  ბრენდი-მაძიებელი; ბრენდი-ბრძენი; ბრენდი-გმირი; ბრენდი ჯადოქარი.

     

  1. ხატიაშვილი, არჩილ

    საინფორმაციო თვითმომსახურების ტერმინალი : ტექნოლოგიები / არჩილ ხატიაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივლისი. - N5. - გვ.48-52[MFN: 4555]

    UDC:  004 + 339.1 + 61 + 336.71 + 37

    ანოტაცია:  საინფორმაციო თვითმომსახურების ტერმინალი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მიიღოს საჭირო ინფორმაცია სხვისი დახმარების გარეშე

    თემატიკა:  ტექნოლოგიები.

    საკვანძო სიტყვები:  საინფორმაციო ტერმინალი სავაჭრო ობიექტებში; სამედიცინო დაწესებულებებში; აეროპორტებსა და რკინიგზის სადგურებში; საბანკო მომსახურებაში; კულტურულ და საგანმანათლებლო დაწესებულებებში; რესტორნებში.

     

  1. ლილუაშვილი, ზურაბ

    როგორ ვასწავლოთ მომხმარებელს? : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ზურაბ ლილუაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივლისი. - N5. - გვ.67-72[MFN: 4566]

    UDC:  339.1 + 334

    ანოტაცია:  კომპანიის მარკეტერების მუშაობა მომხმარებელთან

    გეოგ.დასახელება:  ამერიკა; საფრანგეთი; გერმანია.

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  მომხმარებელი; ბრენდი; კომპანია.

     

  1. რაზმაძე, თამარ

    საზოგადოებასთან ურთიერთობა ბრენდინგის სამსახურში : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / თამარ რაზმაძე // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ივლისი. - N5. - გვ.75-79[MFN: 4567]

    UDC:  659.157.94 + 339.1

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; ამერიკა; საფრანგეთი.

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  ბრენდინგი; რეკლამა.

     

  1. კუპრაშვილი, ნინო

    სასტუმროების მარკეტინგი : უსარგებლო ტექნიკა თუ გარდაუვალი აუცილებლობა : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ნინო კუპრაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ოქტომბერი. - N7. - გვ.67-73[MFN: 4659]

    UDC:  640(479.22) + 379.85(479.22) + 339.1

    ანოტაცია:  სასტუმროების მშენებლობა და ტურიზმის განვითარება საქართველოში

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; რუსეთი; თურქეთი.

    თემატიკა:  ტურიზმი.

    საკვანძო სიტყვები:  "მერიოტი"; ინფორმაციული ტექნოლოგიები.

     

  1. გარისონი, პოლ

    მითი ATL-ის და BTL-ის და სხვა "ნაცად და ჭეშმარიტ" დასავლურ საკომუნიკაციო საშუალებათა შესახებ, რომლების ხშირად გამოუყენებიათ, მაგრამ იშვიათად გაუმართლებია : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / პოლ გარისონი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN -ISSN-1512-4487. - ნოემბერი. - N8. - გვ.69-72[MFN: 4761]

    UDC:  339.1 + 659.157.94

    ფოტოები:  გარისონი პოლ

    ანოტაცია:  ATL და BTL კომუნიკაციების გამიჯვნა. სარეკლამო პაუზებზე დაფუძნებული საკომუნიკაციო საქმიანობა. ცნობადობა "მეფეა"

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; აზერბაიჯანი; უნგრეთი; აშშ.

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

     

  1. ბეზოსი, ჯეფ

    ორგანიზაციული მზადყოფნა : როგორ აწარმოებს AMAZON-ის გენერალური დირექტორი სტრატეგიულ ცვლილებებს თავისი კომპანიის კულტურაში, რომელიც მომხმარებელზეა ორიენტირებული / ჯეფ ბეზოსი ; ესაუბრა ჯულია კირბი და ტომას სტიუარტი ; თარგმნა დავით ახალაძემ // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - ნოემბერი. - N8. - გვ.99-110. - გამოქვეყნებულია "ჰარვარდ ბიზნეს რევიუს" 2007 წლის ნოემბრის ნომერში[MFN: 4769]

    UDC:  339.1 + 02 + 334

    კირბი, ჯულია (კორესპ.);  სტიუარტი, ტომას (კორესპ.);  ახალაძე, დავით (მთარგმნელი); 

    ფოტოები:  ბეზოსი ჯეფ

    ანოტაცია:  ინტერვიუ ინტერნეტის საშუალებით წიგნებით ვაჭრობის კომპანია Amazon-ის დამფუძნებელ ჯეფ ბეზოსთან

    გეოგ.დასახელება:  სიეტლი; ნიუ-იორკი.

    თემატიკა:  ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  კლიენტურაზე ორიენტირება; მენეჯმენტი; მომხმარებელზე ფოკუსირების სტრატეგია.

     

  1. გარისონი, პოლ

    მიმართეთ კომპასი მომხმარებლისკენ : როგორც გგონიათ, მართლა ისე ხართ მომხმარებელზე ორიენტირებული? : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / პოლ გარისონი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - დეკემბერი. - N9. - გვ.75-76[MFN: 4835]

    UDC:  339.1

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  მომხმარებელი.

     

  1. ჟორჟოლიანი, გოჩა

    ინტერნეტ მაღაზია საქმიანი ქალებისათვის : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / გოჩა ჟორჟოლიანი, ბესო სულაბერიძე // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - დეკემბერი. - N9. - გვ.79-84[MFN: 4837]

    UDC:  339.1-055.2

    სულაბერიძე, ბესო

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  დაკვეთის მიღება; დაკვეთის მიწოდება.

     

 


გვერდები:  « წინა  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |  შემდეგი »  ბოლო »»