The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
საზოგადოებრივი მეცნიერებანი.  --  3*
ორგანიზაციების და თანამშრომლობის ფორმები.  --  334*
ჩანაწერები მოიძებნა 582 ჩანაწერი.
  1. დუნკან უოტსი

    2007 წლის მოწინავე იდეები = Breakthrough Ideas for 2007 : Наrvard Business Review / დუნკან უოტსი, იოშიტო ჰორი, ფრედერიკ დალსაკი, მაიქლ სქრეიჯი, ჰარი ჰასტონი, ერიკ ფონ ჰიპელი, ლონდა სტოუნი, მაიკლ მენკინსი, აპ დიკსტერჰუისი, რობერტ ეკლესი, ლივ უოტსონი, მაიკლ უილისი, ჯეფრი ბი. ვესტი, კარენ ფრეიზერი, ფილიპ ლონგმენი, რაში გლეიზერი, იოკო იშიკურა, კლაუს კლაინფილდი, ერიხ რაინხარდტი, ქრისტოფერ მეიერი, ჩარლზ მორისი, კლეი შინკი, დევიდ უაინბერგერი ; მთარგმნელი დავით ახალაძე // ბიზნესი : მთავარი თემა: საბანკო ტრიუმფის წელიწადი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - მარტი. - N1. - გვ.80-109. - ლიცენზირებული თარგმანი. - მასალა გამოქვეყნებულია "ჰარვარდ ბიზნეს რევიუს" 2007 წლის თებერვლის ნომერში[MFN: 3743]

    UDC:  339.1 + 334 + 330

    იოშიტო ჰორი და სხვ.ახალაძე, დავით (მთარგმნელი); 

    გეოგ.დასახელება:  იაპონია; დანია; ამერიკა; ჰოლანდია; ავსტრალია; ინდოეთი; სინგაპური; ჩინეთი; გერმანია; საფრანგეთი; კორეა.

    თემატიკა:  მარკეტინგი; ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  ნანოტექნოლოგია; გლობალიზაცია; ეკონომიკა; მედიცინა; ბიოტექნოლოგია; ინოვაცია.

     

  1. წულუკიძე, ტერეზა

    რატომ წამოვიდა კომპანია "ბედია" სანკტ-პეტერბურგიდან? / ტერეზა წულუკიძე ; კორესპ. ხათუნა სებისკვერაძე // ექსპრესი. - თბ., 2007. - თებერვალი-მარტი. - N#8. - გვ.18[MFN: 3751]

    UDC:  334(479.22)

    სებისკვერაძე, ხათუნა (კორესპ.); 

    ფოტოები:  წულუკიძე ტერეზა

    ანოტაცია:  ინტერვიუ შპს "ბედიის" მთავარ ტექნოლოგ ტერეზა წულუკიძესთან

    პერსონალია:  წულუკიძე ტერეზა (კომპანია "ბედიის" მთავარი ტექნოლოგი).

    ორგანიზაცია:  "ბედია".

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; სანკტ-პეტერბურგი.

    თემატიკა:  ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  მაიონეზი; ნატურალური კომპონენტები.

     

  1. ბერძენიშვილი, თამარ

    თელავის ღვინის მარანი / თამარ ბერძენიშვილი // აგროინფო. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4134. - ივლისი. - N10. - გვ.11-13[MFN: 3759]

    UDC:  334 + 663.2(479.22)

    ანოტაცია:  თელავის ღვინის მარნის ისტორია

    მოხსენიებული პირები:  რამაზაშვილი ზურაბ ("თელავის ღვინის მარნის" სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე).

    თემატიკა:  ბიზნესი; მეღვინეობა.

    საკვანძო სიტყვები:  აქციები; ღვინის ბაზარი; ტექნოლოგია; მაღალი ხარისხი; ფასი; ექსპორტი.

     

  1. საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია

    პრეფერენციათა განზოგადებული სისტემის ძირითადი სქემები // აგროინფო. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4134. - ივლისი. - N10. - გვ.16-19[MFN: 3772]

    UDC:  334

    ანოტაცია:  GSP-ს შეღავათებით მოსარგებლე პროდუქციის წარმოშობის განსაზღვრის წესები

    თემატიკა:  ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  წარმოება; ფერმერები; კრიტერიუმები; მცირე ბიზნესი; გადასახადები.

     

  1. ჯინჭარაძე, თეიმურაზ

    სასოფლო-სამეურნეო კოოპერირება / თეიმურაზ ჯინჭარაძე, ლეილა ტორიაშვილი // აგროინფო. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4134. - ივლისი. - N10. - გვ.20-21[MFN: 3798]

    UDC:  334(479.22)

    ტორიაშვილი, ლეილა

    ანოტაცია:  აგროწარმოების ეფექტიანობის განითარების გზებზე

    თემატიკა:  ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  ფერმერები; მეურნეობა; აგრობიზნესი; ინტეგრაცია.

     

  1. აკოფიანი, მარიანა

    ბრენდის შექმნა - I : მენეჯმენტი / მარიანა აკოფიანი, ნიკოლოზ მარკოზაშვილი // ბიზნესი : მთავრი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.41-43[MFN: 3924]

    UDC:  334

    მარკოზაშვილი, ნიკოლოზ

    ანოტაცია:  ბრენდისა და მომხმარებლის ურთიერთობა ბიზნესის განვითარებაში

    თემატიკა:  ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  მომხმარებელი; სტერეოტიპები.

     

  1. მარკოზაშვილი, ნიკოლოზ

    მოტივაცია და მოტივირება : მენეჯმენტი / ნიკოლოზ მარკოზაშვილი // ბიზნესი : მთავრი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.44-46[MFN: 3940]

    UDC:  334 + 65.0

    ანოტაცია:  როგორ მოვიპოვოთ ნდობა ბიზნესში

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; რუსეთი.

    თემატიკა:  მენეჯერი.

    საკვანძო სიტყვები:  ბიზნესი; ნდობა.

     

  1. სიახლეები // აგროინფო. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4134. - ივნისი. - N9. - გვ.2-13[MFN: 3949]

    UDC:  334(479.22)

    ანოტაცია:  ბიზნესწარმოებისთვის გამარტივებული პირობები

    მოხსენიებული პირები:  შხვარცბაია ზურაბ (საქართველოს პარლამენტის წევრი); პაპავა ვლადიმერ (საფინანსო-საბიუჯეტო კომიტეტის თავმჯდომარის მოადგილე); გოგუაძე ვახტანგ (აჭარის სოფლის მეურნეობის მინისტრის მოადგილე); ელდერბოში ონო (ნიდერლანდების სამეფოს ელჩი საქართველოში); ინაიშვილი ჯემალ (ჯი-ბი-სის საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტი); ცისკარიშვილი პეტრე (საქართველოს სოფლის მეურნეობის მინისტროი); რობიტაშვილი ნუგზარ (სააგენტო ჯი-ბი-სის სს "კახეთის" გენერალური დირექტორი); კობერიძე ლევან (კომპანია "ბადაგონის" კომერციული დირექტორი); ქურიძე მურმან (რეგიონალური კომიტეტისა და სამუშაო ჯგუფის წარმომადგენელი); არუთინიანი ავაკ (სომხეთის ღვინის მწარმოებელთა კავშირის თავმჯდომარე).

    გეოგ.დასახელება:  .

    საკვანძო სიტყვები:  კანონი; ცვლილება; გადასახადები; ყადაღა; ინტერნეტი; ტექნიკური აღრიცხვა; ინვესტორები; ინფლაცია; სოფლის მეურნეობა; მელიორაცია; მიწის რეგისტრაცია; მეფრინველეობა; ღვინო; აგროტურიზმი.

     

  1. ეკლისი, რობერტ

    რეპუტაცია და მასთან დაკავშირებული რისკფაქტორები = Reputation and Its Risks : განსაზღვრეთ, შეაფასეთ და მართეთ თქვენი კომპანიის რეპუტაციისათვის სავარაუდო რისკფაქტორები მანამ, სანამ პრობლემა წარმოიშვება, ან კრიზისი დაგატყდებათ თავს / რობერტ ეკლისი, სკოტ ნიუკვისტი, როლანდ შაცი ; მთარგმნელი დავით ახალაძე // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - N2. - გვ.95-109[MFN: 4003]

    UDC:  334 + 65.0

    ნიუკვისტი, სკოტშაცი, როლანდახალაძე, დავით (მთარგმნელი); 

    გეოგ.დასახელება:  ამერიკა; ალიასკა; ბრიტანეთი; გერმანია.

    თემატიკა:  მენეჯერი.

    საკვანძო სიტყვები:  ხელმძღვანელი; ლიდერი; რისკფაქტორი; შიდა საქმიანობის სუსტი კოორდინაცია.

     

  1. ჰურდტი, ალექს

    "ყოველი ახალი ბაზარი ოგილვის კულტურას ამდიდრებს" : საერთაშორისო-სარეკლამო სააგენტოს შემოსვლა თბილისში / ალექს ჰურდტი // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - N2. - გვ.112[MFN: 4032]

    UDC:  334 + 659.157.94

    ფოტოები:  ჰურდტი ალექს

    ანოტაცია:  ჟურნალის კითხვებს უპასუხა ცენტრ. და აღმოს. ევროპის რეგიონის აღმასრ. დირექტორმა ალექს ჰურდტმა

    პერსონალია:  ოგილვი დევი (ბიზნესმენი).

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; სომხეთი; თბილისი.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  რეკლამა; ბიზნესი; სააგენტო.

     

 


გვერდები:  « წინა  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |  შემდეგი »  ბოლო »»