შეიძლება თუ არა, რომ სამოქალაქო თავდაცვის გაკვეთილები სკოლაში იდეოლოგიზირებული გახდეს / ზაალ ანდრონიკაშვილი, დავით დარჩიაშვილი ; ილ. თათია ნადარეიშვილი // ლიბერალი. - თბილისი, 2010. - ISSN 1987-7528. - 10-23 თებერვალი. - N18. - გვ.10-11[MFN: 47989]
ტექსტის დიდაქტიკური დამუშავება დაწყებითი საფეხურის არაქართულენოვანი მოსწავლეებისათვის / მაია მელიქიძე // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.117-122[MFN: 48454]
ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება უცხოური ენების სწავლების პროცესში / მარიკა სიხარულიძე // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.134-137[MFN: 48457]
რესურსების მრავალფეროვნება გეოგრაფიის სწავლებაში / მანანა რატიანი // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.138-148[MFN: 48459]
ისტორიულ წყაროებზე დაფუძნებული სწავლება / გიორგი ზედგენიძე // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.149-153[MFN: 48460]
ექსპერიმენტი საგაკვეთილო პროცესში / მარიკა კაპანაძე // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.154-160[MFN: 48464]
კვლევაზე ორიენტირებული სწავლება საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლების მაგალითზე / მარიკა კაპანაძე // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.161-166[MFN: 48468]
ბიომრავალფეროვნება და მისი სწავლება სკოლაში / ეკა სლოვინსკი // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.167-171[MFN: 48471]
სწავლა აღმოჩენით : ბიოლოგია / ეკა სლოვინსკი // დიალოგი : ალმანახი / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო; ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. - თბილისი, 2009. - გვ.172-179[MFN: 48474]