The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
საზოგადოებრივი მეცნიერებანი.  --  3*
ვაჭრობა. საერთაშორისო ეკონომიკური ურთიერთობანი. მსოფლიო ეკონომიკა.  --  339*
ვაჭრობის ზოგადი საკითხები. ბაზარი.  --  339.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 786 ჩანაწერი.
  1. ბარათაშვილი, ევგენი

    ბაზარზე კონკურენციული პოლიტიკის ასპექტები / ევგენი ბარათაშვილი, თეონა ბაგრატიონი // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.53-57. - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 33531]

    UDC:  338 + 339.1

    ბაგრატიონი, თეონა

    ანოტაცია:  კონკურენციული ბაზრის უპირატესობა მოსახლეობის მოთხოვნილებათა დასაკმაყოფილებლად

    თემატიკა:  ეკონომიკა; ბაზარი.

    საკვანძო სიტყვები:  მოგების მაქსიმიზაცია; ეკონომიკური სარგებელი; მონოპოლიურობა; ევროკავშირის კონკურენციის რეჟიმი; რომის შეთანხმება; სახელმწიფო დახმარება.

     

  1. კერესელიძე, ნინო

    თავისუფალი და სამართლიანი ვაჭრობა / ნინო კერესელიძე // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.61-64. - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 33539]

    UDC:  339.1

    ბიბლიოგრაფია:  გვ.64

    ანოტაცია:  თავისუფალი ვაჭრობის სხვადასხვა მოდელების შესახებ

    თემატიკა:  ვაჭრობა; ბაზარი.

    საკვანძო სიტყვები:  სარგებელი; საიმპორტო ბაჟი; სავაჭრო ჯაჭვი; სასერტიფიკაციო ორგანიზაციები.

     

  1. სულაშვილი, დავით

    ინოვაციური საქმიანობის ეფექტიანობის მაჩვენებელთა სისტემა / დავით სულაშვილი // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.72-76. - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 33543]

    UDC:  339.13

    ანოტაცია:  ინოვაციების რეალიზაციიდან მიღებული ეფექტის განსაზღვრის მნიშვნელობა და შედეგები საბაზრო ეკონომიკის პირობებში

    თემატიკა:  საბაზრო ეკონომიკა.

    საკვანძო სიტყვები:  დანახარჯები; ინვესტორების მოთხოვნები; კომერციული ეფექტიანობა; ბიუჯეტური ეფექტიანობა; სალიცენზიო ბაზარი; საერთაშორისო ვაჭრობა; სამომხმარებლო ღირებულება; ტექნოლოგიის გამოყენება.

     

  1. გვარუციძე, აკაკი

    ინოვაციები ეკონომიკის ტრანსფორმაციის პირობებში. ძირითადი ცნებები / აკაკი გვარუციძე // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.82-86. - რეზიუმე რუს. ენ.[MFN: 33548]

    UDC:  338.1 + 339.1 + 001

    თემატიკა:  ეკონომიკა; მარკეტინგი; მეცნიერება და ცოდნა.

    საკვანძო სიტყვები:  ეკონომიკის ტრანსფორმაცია; ახალი ტექნოლოგიები; მეცნიერული გამოგონება.

     

  1. კობალავა, მაკა

    მარკეტინგის მისია XXI საუკუნეში / მაკა კობალავა // ივერონი / თბილისის საერთაშორისო ურთიერთობების უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2008. - ISSN 1987-6858. - ივნისი. - N1. - გვ.95-96[MFN: 33593]

    UDC:  339.138

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  საბაზრო ეკონომიკა; კონკურენცია; სოციალური პრობლემები; საინფორმაციო არხები.

     

  1. ჭიოტაშვილი, დავით

    სადაზღვევო მარკეტინგის მნიშვნელობის შესახებ / დავით ჭიოტაშვილი // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.126-128[MFN: 33608]

    UDC:  339.1 + 368

    თემატიკა:  დაზღვევა; მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  კონკურენციული ბაზარი; მომსახურების განახლება; ხელშეკრულების ვადა; სახელმწიფო რეგულირება; პოლისები; ქსელის გაფართოვება.

     

  1. ჩხაიძე, ზურაბ

    საბანკო კონკურენციის სპეციფიკა / ზურაბ ჩხაიძე, სანდრო მირუაშვილი // სოციალური ეკონომიკა / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1987-7471. - მაისი-ივნისი. - N3 (3). - გვ.158-160. - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 33631]

    UDC:  336.71 + 339.1

    მირუაშვილი, სანდრო

    ბიბლიოგრაფია:  გვ.160

    ანოტაცია:  კონკურენციის ფორმების კლასიფიკაცია

    თემატიკა:  საბანკო საქმე; კონკურენცია.

    საკვანძო სიტყვები:  სასესხო-შემნახველი ასოციაციები; საკრედიტო კავშირები; საქონლის მიწოდება; ფასების დადგენა; მოთხოვნის მოცულობა; კონსორციუმები.

     

  1. გოგიაშვილი, შალვა

    კონკურენტული კანონმდებლობა და ბიზნესის გარემო საქართველოში / შალვა გოგიაშვილი // ახალი ეკონომისტი : პრაქტიკულ-სამეცნიერო ჟურნალი. - თბილისი, 2006. - ISSN 1512-4649. - N1, სარეკლამო გამოცემა. - გვ.14-19[MFN: 33974]

    UDC:  339.1 + 338.22

    ფოტოები:  გოგიაშვილი შალვა

    ანოტაცია:  კონკურენეციის დაცვის ძლიერი მარეგულირებელი სისტემის შექმნა საბაზრო ეკონომიკის პირობებში

    ორგანიზაცია:  ევროკავშირი; ვაჭრობის მსოფლიო ორგანიზაცია.

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; აშშ.

    თემატიკა:  კონკურენცია; ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  ანტიმონოპოლიური პოლიტიკა; ბაზრის რეგულირება; გლობალიზაცია; საინვესტიციო გარემო; საგადასახადო რეჟიმი; ევროკანონმდებლობა; ვალდებულებები.

     

  1. ფეტელავა, სლავა

    კონკურენციის არსი და სახეები / სლავა ფეტელავა // ახალი ეკონომისტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1512-4649. - N1. - გვ.17-20. - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 34042]

    UDC:  339.1

    ფოტოები:  ფეტელავა სლავა

    ბიბლიოგრაფია:  გვ.20

    მოხსენიებული პირები:  ჰაიეკი ფ. ა. (ეკონომისტი).

    თემატიკა:  კონკურენცია; მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  ბაზარი; მოთხოვნა-მიწოდება; ფასის ფორმირება; მონოპოლია; საქონლის რეალიზაცია; სამართლებრივი რეგულირება.

     

  1. სამალაშვილი, უშანგი

    ექსპორტის მარკეტინგული უზრუნველყოფისათვის / უშანგი სამადაშვილი // ახალი ეკონომისტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1512-4649. - N1. - გვ.21-24. - რეზიუმე ინგლ. ენ[MFN: 34049]

    UDC:  339.1

    ფოტოები:  სამადაშვილი უშანგი

    ბიბლიოგრაფია:  გვ.24

    ანოტაცია:  საერთაშორისო მარკეტინგის როლი ქვეყნის განვითარებაში

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; აშშ.

    თემატიკა:  მარკეტინგი.

    საკვანძო სიტყვები:  სავაჭრო დეფიციტი; ბაზრების ათვისება; კონკურენცია; სავაჭრო ხელშეკრულებები.

     

 


გვერდები:  «« პირველი  « წინა  | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |  შემდეგი »  ბოლო »»