მენეჯერული და მარკეტინგული მიდგომის ელემენტები ქართული მევენახეობა-მეღვინეობის განვითარებაში : მენეჯმენტი, მარკეტინგი, ტურიზმი / ბაბულია მღებრიშვილი // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.134-138. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27402]
ქალაქების კონკურენტუნარიანობის შედარებითი ანალიზის მოდელი გლობალიზაციის პირობებში : მენეჯმენტი, მარკეტინგი, ტურიზმი / სიმონ გელაშვილი, დავით დარსაველიძე // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.138-150. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27403]
К вопросу созданий сильного бренда : Менеджмент, маркетинг, туризм / Коба Чагелишвили // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.151-157. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27404]
ბიზნესი და ბუნებრივი გარემო : ბიზნესის ადმინისტრირება / ჟანა თოლორდავა // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.164-171. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27408]
სასურსათო უსაფრთხოება და სიღარიბის დაძლევის გლობალური და ეროვნული პრობლემები / თინა გელაშვილი // ახალციხის ინსტიტუტი : შრომები / სსიპ ახალციხის ინსტიტუტი. - თბ., 2008. - ISSN 1987-6130. - N1. - გვ.164-168. - რეზიუმე ინგლ. ენაზე[MFN: 27410]
მესიანიზმისა და სიონიზმის ურთიერთმიმართების საკითხისათვის / ნინო გოისაშვილი // კულტურის ისტორიისა და თეორიის საკითხები / ივ. ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. - თბ., 2008. - ტ. XXIV, (ებრაული კრებული). - გვ.5-11. - რეზ. ინგლ. ენ.[MFN: 27411]