მონაცემთა ბაზა: GFB - უცხოენოვანი ლიტერატურა
გამოტანის ფორმატი
ბიბლიოგრაფია
ჩანაწერები: 125,292
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
ჩანაწერები
მოიძებნა 370 ჩანაწერი.
King, Linda The challenge of indigenous education : Practice a. perspectives / Linda King, Sabine Schielmann. - Paris : UNESCO, 2004. - 283 p. ; 24 cm.см.. - (Education on the move ). - ISBN 92-3-103934-2[MFN: 5314 ]
UDC: 37.014
• Schielmann, Sabine ;
თემატიკა : - განათლების პოლიტიკა ;
E 83.650/3 = 37.014/K-46 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: The challenge of indigenous education
Educating for a sustainable future : Commitments a. partnerships : Proc. of the high-level intern. conf. on education for sustainable development at the world summit on sustainable development, 2-3 Sept. 2002, Johannesburg : Organized by UNESCO a. the South African Min. of education in coop. with the NGO-UNESCO Liaison Comm. / UNESCO, South Africa, Min. of education. - Paris : UNESCO, 2004. - 257 p. : fig. ; 24 cm.см.. - (Education on the move ). - ISBN 92-3-103935-0[MFN: 5318 ]
UDC: 37(063) + 37.014
• UNESCO ;
თემატიკა : - განათლების კონფერენციები ; განათლების პოლიტიკა ;
E 83.654/3 = 37(063)/E-25 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Educating for a sustainable future
The literacy decade : Getting started, 2003-2004 / UNLD. - [Paris : UNESCO], 2004. - 79 p. : ill. ; 30 cm.см.[MFN: 5934 ]
UDC: 37.014.22(071) + 341.123
თემატიკა : - წერა-კითხვის უცოდინარობის ლიკვიდაცია ; გაეროს პროგრამები წერა-კითხვის უცოდინარობის ლიკვიდაციისათვის ;
E 5.212/5 = 37.014.22(071)/L-81 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: The literacy decade
Di Gropello, Emanuela Education decentralization and accountability relationships in latin America / Emanuela Di Gropello. - Washington : World Bank, 2004. - [2], 34 p. : ill. ; 27 cm.см.. - (Policy research working paper; 3453 )[MFN: 6493 ]
UDC: 37.014(8=6)
თემატიკა : - განათლების პოლიტიკა ლათინური ამერიკის ქვეყნებში ;
E 22.013/4 = 37.014(8=6)/G-87 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Education decentralization and accountability relationships in latin America
Patrinos, Harry Anthony Schooling and labor market impacts of a natural policy experiment / Harry Anthony Patrinos, Chris Sakellariou. - Washington : World Bank, 2004. - 23 p. : tab. ; 27 cm.см.. - (Policy research working paper ; 3460). - Bibliogr.: p. 21-23[MFN: 6506 ]
UDC: 37.014.3 + 331.5[87]
• Sakellariou, Chris ;
თემატიკა : - განათლების რეფორმა ვენესუელაში ; შრომის ბაზარი ვენესუელაში ;
E 22.004/4 = 37.014.3 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი ??? -
* Double: Schooling and labor market impacts of a natural policy experiment
Education, conflict and social cohesion / Ed. by Sobhi Tawil a. Alexandra Harley. - [Washington : UNESCO, 2004]. - vii, 433 p. : tab. ; 24 cm.см.. - Bibliogr.: p. 416-417. - ISBN 92-3-103962-8[MFN: 6698 ]
UDC: 37.014 + 316.74:37 + 316.48
• Tawil, Sobhi (ed.);
თემატიკა : - განათლების პოლიტიკა ; განათლების სოციოლოგია ; კონფლიქტების სოციოლოგია ;
E 22.015/4 = 37.014/E-25 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Education, conflict and social cohesion
De Walque, Damien Parental education and children's schooling outcomes : Is the effect nature, nurture, or both? : Evidence from recomposed families in Rwanda / Damien De Walque ; World Bank. - Washington : World Bank, 2005. - 23 p. : tab. ; 27 cm.см.. - (Policy research working paper; 3483 ). - Bibliogr.: p. 15-16[MFN: 6919 ]
UDC: 37.018.1 + 364.22](675.98)
თემატიკა : - საოჯახო აღზრდა რუანდაში ; სიღარიბე რუანდაში ;
E 22.057/4 = 37.018.1/W-20 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Parental education and children's schooling outcomes
Wossmann, Ludger Families, schools, and primary school learning : Evidence for Argentina a. Colombia in an intern. perspective / Ludger Wossmann, Thomas Fuchs. - Washington : World Bank, 2005. - 37 p. : ill. ; 27 cm.см.. - (Policy research working paper; 3537 ). - Bibliogr.: p. 23-26[MFN: 7266 ]
UDC: 373.3(8=6) + 37.018.1
• Fuchs, Thomas ;
თემატიკა : - დაწყებითი სკოლები არგენტინაში ; დაწყებითი სკოლები კოლუმბიაში ; საოჯახო აღზრდა ;
E 22.144/4 = 373.3(8=6)/W-84 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Families, schools, and primary school learning
Morrison, A. Profession: enseignant : Une psychosociologie de l'enseignement / Trad. de l'angl. par Monique Linard. - Paris : Colin, [1975]. - 267p. ; 17cm.см.. - (U prisme; 49 ). - [n.p.][MFN: 7645 ]
UDC: 37.015.3 + 316.74:37
• McIntyre, D. (auth.);
თემატიკა : - პედაგოგიური ფსიქოლოგია ; განათლების სოციოლოგია ;
E 46.614/2 - წიგნთსაცავი
* Double: Profession: enseignant
Teacher shocks and student learning : Evidence from Zambia / Jishnu Das, Stefan Dercon, James Habyarimana, Pramila Krishnan. - Washington : World Bank, 2005. - 38p. : tab. ; 27cm.см.. - (Policy research working paper; 3602 ). - [n.p.][MFN: 7720 ]
UDC: 37.014(689.4)
• Das, Jishnu. (auth.);
თემატიკა : - განათლების პოლიტიკა ზამბიაში ;
E 22.175/4 = 37.014(689.4)/T-12 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი
* Double: Teacher shocks and student learning
გვერდები: « წინა | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | შემდეგი » ბოლო »»