მონაცემთა ბაზა: | DIS - ეროვნული დისერტაციები და ავტორეფერატები |
გამოტანის ფორმატი
|
ჩანაწერები: | 66,523 |
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
|
ჩანაწერები |
|
მოიძებნა 8 ჩანაწერი. |
-
ტალახაძე, ნანა
ენობრივი განვითარების პროცესების ასახვა სატელევიზიო სარეკლამო ტექსტში : ავტორეფ...ფილოლ. მეცნ. კანდ. 10.02.03. - თბ., 1999. - 32გვ.. - ზესათ.: თსუ. - ტექსტი ქართ. და რუს. ენ.. - [20თ.][MFN: 402] UDC: 659.123.1
FA 3.481 - საარქივო ფონდი Kა 228.686/3 - წიგნთსაცავი
* Double: ენობრივი განვითარების პროცესების ასახვა სატელევიზიო სარეკლამო ტექსტში
-
სეთური, მაია
რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში : სადის. მაც... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.18. - თბ., 1994. - 28გვ.. - ზესათ.: თსუ. - 70ც.[MFN: 2017] UDC: 339.37(479.22) + 659.1
Kა 218.454/3 - წიგნთსაცავი Fა 69.655/3 - საარქივო ფონდი
* Double: რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში
-
ხახუტაიშვილი, ნანა
საგაზეთო და სატელევიზიო რეკლამის ენის სტრუქტურული და სემანტიკური თავისებურებანი : ავტორეფ... ფილოლ. მეცნ. დოქტ. 10.02.03. - თბ., 1998. - 62ფ.. - ზესათ.: თსუ. - [30თ.][MFN: 2640] UDC: 659.11 + 654.1
FA 3.153 - საარქივო ფონდი Kა 228.319/3 - წიგნთსაცავი
* Double: საგაზეთო და სატელევიზიო რეკლამის ენის სტრუქტურული და სემანტიკური თავისებურებანი
-
სეთური, მაია
რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში : დის. ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.18 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ე. ბოლოკაძე ; თსუ. - თბ., 1994. - 171გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 154-171[MFN: 23669] UDC: 659.1 + 658 + 339.37 თემატიკა: - ვაჭრობის ეკონომიკა;
D 270 - საარქივო ფონდი
* Double: რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში
-
Хахутаишвили, Н. А.
Структурные и семантические особенности языка газетной и телевизионной рекламы : Дисс... докт. филол. наук 10.02.03 / ТГУ. - Тб., 1997. - 223с. ; 29смсм.. - Библиогр.: с. 209-223. - [10л.][MFN: 26124] UDC: 659.1 თემატიკა: - Славянские языки;
D 2.618 - საარქივო ფონდი
* Double: Структурные и семантические особенности языка газетной и телевизионной рекламы
-
ახვლედიანი, ნელი
რეკლამა, როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი და მისი კვლევის გენდერული ასპექტები : დის... ფილოლ. დოქტ. აკად. ხარის. / ნელი ახვლედიანი ; სამეცნ. ხელმძღვ. ბოლქვაძე ნ. ; შ. რუსთაველის სახ. სახელმწ. უნ-ტი, ჰუმან. მეცნ. ფაკ-ტი, ევროპეისტ. დეპარტ.. - ბათუმი, 2008. - 139 გვ. : ილ.. - ანოტ. ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 122-125[MFN: 47976] UDC: 81'22 + 659.1 + 81'221 თემატიკა: - ლინგვოსემიოტიკა; რეკლამა; არავერბალური განზომილება;
D 17.652 - საარქივო ფონდი
* Double: რეკლამა, როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი და მისი კვლევის გენდერული ასპექტები
-
Каранадзе, Ирма
Лингвосемиотика телетекста : Дис... докт. филол. наук / Ирма Каранадзе ; Науч. рук. Гоциридзе Д.З. ; Гос. ун-т им. Ш. Руставели, гуманит. фак-т. - Батуми, 2008. - 126 с.. - Библиогр.: с. 119-126[MFN: 47984] UDC: 81'22 + 659.1 + 81'233 + 070:654 + 81'43 + 81'271.1 თემატიკა: - ლინგვოსემიოტიკა; რეკლამა; ფსიქოლინგვისტიკა; ტელეჟურნალისტიკა; ტექსტის ლინგვისტიკა;
D 17.660 - საარქივო ფონდი
* Double: Лингвосемиотика телетекста
-
Хеладзе, Т.М. (Тенази Михайловна)
Функциональное и эстетическое в торговой рекламе : (эстетический и социально-психологический анализ) : Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. филос. наук : (09.00.04) / Т.М. Хеладзе ; Тбил. гос. ун-т. - Тбилиси, 1979. - 22 с.. - Список работ авт.: с. 22 (5 назв.)[MFN: 50512] UDC: 659.1 • Тбилисский государственный университет (ТГУ);
PS 192/1979 - საარქივო ფონდი
დაცულია: NLR * Double: Функциональное и эстетическое в торговой рекламе + Sourcev001=rc\2234405 v005=20110128182359.0 v100=##^a20110128d1979 |||y0rusy0189 ca v101=0#^arus v102=##^aRU v105=##^ay d ||||| v200=1#^aФункциональное и эстетическое в торговой рекламе^e(Эстет. и социал.-психол. анализ)^eАвтореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. филос. наук^e(09.00.04) v210=##^aТбилиси^d1979 v215=##^a22 с. v300=##^aВ надзаг.: Тбил. гос. ун-т v320=##^aСписок работ авт.: с. 22 (5 назв.) v700=#1^aХеладзе^bТ.М.^gТенази Михайловна v801=#0^aRU^bNLR^gpsbo v801=#1^aRU^bELAR^2rusmarc v899=##^aNLR^j79-4/25592
|
|