მონაცემთა ბაზა: | DIS - ეროვნული დისერტაციები და ავტორეფერატები |
გამოტანის ფორმატი
|
ჩანაწერები: | 66,523 |
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
![](themes/default/images/tabl.gif) |
ჩანაწერები |
![](themes/default/images/tabr.gif) |
მოიძებნა 218 ჩანაწერი. |
-
ჭითანავა, ოთარ
ეკონომიკური რეფორმების მიმდინარეობისა და მისი სრულყოფის ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სოფლის მეურნეობაში : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.14 / საუ. - თბ., 2003. - 47გვ.. - ტექსტი ქართ. და რუს. ენ.[MFN: 5188] UDC: 338.24.021.8(479.22) + 338.24:338.43 + 339.13 + 338.436.33
KA 1.150 - წიგნთსაცავი FA 1.292 - საარქივო ფონდი
* Double: ეკონომიკური რეფორმების მიმდინარეობისა და მისი სრულყოფის ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სოფლის მეურნეობაში
-
აპილი, ალი რიზა
საქართველოს ბაზარზე უცხოური პროდუქციისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა : დის... ფილოს. მეცნ. დოქტ. / სამეცნ. ხელმძღვ. თოდუა ნუგზარ ; თსუ. - თბ., 2008. - 210გვ. : ცხრ., სქემ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 197-210[MFN: 5386] UDC: 339.138 + 339.562 + 658.562 თემატიკა: - მარკეტინგი; იმპორტი; პროდუქციის ხარისხი;
D 8.547 - საარქივო ფონდი
* Double: საქართველოს ბაზარზე უცხოური პროდუქციისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა
-
ოხანაშვილი, მაია
მარკეტინგის იმიტაციური მოდელების აგება და კვლევა ობიექტ-ორიენტირებული მეთოდებით : დის... დოქტ. ხარისხ. / სამეცნ. ხელმძღვ. სურგულაძე გია ; საქ. ტექნ. უნ-ტი. - თბ., 2008. - 155გვ. : ნახ., ცხრ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 147-149[MFN: 5396] UDC: 339.138 + 004 + 005 სრული ტექსტი
თემატიკა: - მარკეტინგი; ინფორმატიკა; მართვა;
D 8.557 - საარქივო ფონდი
* Double: მარკეტინგის იმიტაციური მოდელების აგება და კვლევა ობიექტ-ორიენტირებული მეთოდებით
-
გაბედავა, ოთარ
ქალაქის სოციალური ინფრასტრუქტურის დაფინანსების სრულყოფის საკითხები გარდამავალი ეკონომიკის პირობებში (ქ. თბილისის მაგალითზე) : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.05 / სოც.-ეკონ. და რეგიონ. პრობლ. ს.-კ. ინ-ტი. - თბ., 2003. - 50გვ.[MFN: 5680] UDC: 339.13 + 336.14 + 336.76
FA 1.412 - საარქივო ფონდი
* Double: ქალაქის სოციალური ინფრასტრუქტურის დაფინანსების სრულყოფის საკითხები გარდამავალი ეკონომიკის პირობებში (ქ. თბილისის მაგალითზე)
-
კერესელიძე, შალვა
მარკეტინგის ეფექტიანობის ამაღლების ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. დოქტ. 08.00.08 / თსუ. - თბ., 2003. - 49გვ.[MFN: 5732] UDC: 339.13 + 339.138
KA 1.307 - წიგნთსაცავი FA 1.450 - საარქივო ფონდი PS 494/2002 - საარქივო ფონდი
* Double: მარკეტინგის ეფექტიანობის ამაღლების ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე
-
ცარციძე, მურმან
შრომის ბაზრის ფორმირება და სამუშაო ძალის კვლავწარმოება საქართველოში : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. დოქტ. 08.00.12 / თსუ. - თბ., 2004. - 80გვ.[MFN: 6202] UDC: 339.13 + 331.5 + 331.56/57 + 330.101.542
KA 1.536 - წიგნთსაცავი FA 1.658 - საარქივო ფონდი PS 1/2004 - საარქივო ფონდი
* Double: შრომის ბაზრის ფორმირება და სამუშაო ძალის კვლავწარმოება საქართველოში
-
მოდებაძე, პაატა
თანამედროვე ეტაპზე საბაზრო ეკონომიკის ფორმირების ძირითადი მიმართულებები (საქართველოს მაგალითზე) : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.03 / სოც.-ეკონ. და რეგიონ. პრობლემების ს.-კ. ინ-ტი. - თბ., 2004. - 51გვ.[MFN: 6454] UDC: 339.13 + 330.101.542
KA 1.642 - წიგნთსაცავი FA 1.753 - საარქივო ფონდი
* Double: თანამედროვე ეტაპზე საბაზრო ეკონომიკის ფორმირების ძირითადი მიმართულებები (საქართველოს მაგალითზე)
-
ფულარია, ალექსანდრე
ქვეყნის კონკურენტუნარიანობის სტრატეგია მსოფლიო ეკონომიკის გლობალიზაციის პირობებში : ავტორეფ... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.02 / თსუ. - თბ., 2004. - 48გვ.[MFN: 6702] UDC: 339.137(479.22) + 339.97 + 339.92
KA 1.744 - წიგნთსაცავი FA 1.852 - საარქივო ფონდი PS 118/2004 - საარქივო ფონდი
* Double: ქვეყნის კონკურენტუნარიანობის სტრატეგია მსოფლიო ეკონომიკის გლობალიზაციის პირობებში
-
ქეცბაია, ნინო
საქართველოს სადაზღვევო ბაზრის მარკეტინგული კვლევის საკითხები : ავტორეფ.... ეკონ. მეცნ. კანდ. (08.00.08) / თსუ. - თბ., 2004. - 53გვ.[MFN: 6961] UDC: 368 + 339.138
KA 1.780 - წიგნთსაცავი FA 1.888 - საარქივო ფონდი
* Double: საქართველოს სადაზღვევო ბაზრის მარკეტინგული კვლევის საკითხები
-
გახოკიძე, ეკატერინე
პოლიტიკური პარტიების მარკეტინგული მოღვაწეობა საარჩევნო კამპანიის დროს : ავტორეფ.... პოლიტ. მეცნ. კანდ. 23.00.02 / თსუ. - თბ., 2004. - 49გვ.[MFN: 6980] UDC: 329 + 339.138
FA 1.902 - საარქივო ფონდი PS 113/2004 - საარქივო ფონდი
* Double: პოლიტიკური პარტიების მარკეტინგული მოღვაწეობა საარჩევნო კამპანიის დროს
გვერდები: « წინა | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | შემდეგი » ბოლო »» |
|