მონაცემთა ბაზა: | DIS - ეროვნული დისერტაციები და ავტორეფერატები |
გამოტანის ფორმატი შედეგის შენახვა
|
ჩანაწერები: | 66,523 |
-
გორდელაძე, ხათუნა
კომპიუტერული და მაგნიტურ-რეზონანსული ტომოგრაფიის როლი ცხვირის ღრუსა და დანამატი წიაღების სიმსივნეების დიაგნოსტიკაში : დის. მედ. მეცნ. კანდ. 14.00.19 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ფ. თოდუა, კ. მარდალეიშვილი ; საქ. მეცნ. აკად., სხივური და ინტერვენციული დიაგნოსტიკის ინ-ტი. - თბ., 2003. - 119გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 109-119[MFN: 26464] UDC: 616.211 + 616-073.75 თემატიკა: - ცხვირის სიმსივნეები; რენტგენოდიაგნოსტიკა;
D 3.865 - საარქივო ფონდი
* Double: კომპიუტერული და მაგნიტურ-რეზონანსული ტომოგრაფიის როლი ცხვირის ღრუსა და დანამატი წიაღების სიმსივნეების დიაგნოსტიკაში
-
ჩიჩუა, გიორგი
პოსტტრავმული პროლიფერაციული ვიტრეორეტინული პათოლოგიის პათოგენეზი და მკურნალობა : დის. მედ. მეცნ. დოქტ. 14.00.08 / სამეცნ. კონსულტ.: ვლადიმერ ხახუტაშვილი, თამარ დეკანოსიძე ; სამედ. ბიოტექნოლ. ინ-ტი, თბილ. სახ. სამედ. უნ-ტი, მიუნსტერის საუნივ. თვალის სნეულ. კლინიკა. - თბ., 2002. - 283გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 246-283[MFN: 26465] UDC: 617.7 თემატიკა: - თვალის სნეულებანი;
D 3.866 - საარქივო ფონდი
* Double: პოსტტრავმული პროლიფერაციული ვიტრეორეტინული პათოლოგიის პათოგენეზი და მკურნალობა
-
ჩხარტიშვილი, თამარ
სიმრავლეთა თეორიისა და მათემატიკური ლოგიკის ელემენტების გამოყენება დაწყებით მათემატიკაში და მისი კომპიუტერიზებული სწავლება : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / ხელმძღვ.: გურამ ჩაჩანიძე, ავთანდილ დოგრაშვილი ; თბილ. სახ. პედ. უნ-ტი. - თბ., 2002. - 140გვ. : დანართი. - ბიბლიოგრ.: გვ. 133-140[MFN: 26466] UDC: 510.22 + 681.3(077) თემატიკა: - სიმრავლეთა თეორია; გამოთვლითი ტექნიკის სწავლების მეთოდიკა;
D 3.867 - საარქივო ფონდი
* Double: სიმრავლეთა თეორიისა და მათემატიკური ლოგიკის ელემენტების გამოყენება დაწყებით მათემატიკაში და მისი კომპიუტერიზებული სწავლება
-
ორმოცაძე, თეიმურაზ
გრაფიკული მეთოდისა და ფორმალური ალგორითმის ზოგიერთი გამოყენება ელემენტარული მათემატიკის კურსში : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ხიმურ რუხაია ; თსუ-ს სოხუმის ფილიალი, თსუ-ს გამოყ. მათემატიკის ინ-ტი. - თბ., 2002. - 110გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 108-110[MFN: 26467] UDC: 512(077) + 513.1(077) + 512.2/4 + 517.956.226 + 510.51 + 512.64 თემატიკა: - პარამეტრიანი კვადრატული განტოლებების და უტოლობების ამოხსნის გრაფიკული მეთოდები; მაჩვენებლიან განტოლებათა და უტოლობათა ამოხსნის ალგორითმი; ლოგარითმულ განტოლებათა და უტოლობათა ამოხსნის ალგორითმი; პარამეტრიანი განტოლობების და უტოლობების ამოხსნა;
D 3.868 - საარქივო ფონდი
* Double: გრაფიკული მეთოდისა და ფორმალური ალგორითმის ზოგიერთი გამოყენება ელემენტარული მათემატიკის კურსში
-
ნანობაშვილი, ქეთევან
მათემატიკის საწყისი ცნებებისა და არითმეტიკული მოქმედებების სწავლება კომპიუტერის გამოყენებით : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / ხელმძღვ.: გურამ ჩაჩანიძე, ავთანდილ დოგრაშვილი ; პედ. მეცნ. ეროვნ. ინ-ტი. - თბ., 2002. - 133გვ. : დანართი. - ბიბლიოგრ.: გვ. 125-133[MFN: 26468] UDC: 51(077) + 681.3(077) თემატიკა: - მათემატიკის სწავლების მეთოდიკა; გამოთვლითი ტექნიკის სწავლების მეთოდიკა;
D 3.869 - საარქივო ფონდი
* Double: მათემატიკის საწყისი ცნებებისა და არითმეტიკული მოქმედებების სწავლება კომპიუტერის გამოყენებით
-
ფოცხვერაშვილი, ნონა
უცხოურ ენაზე სპეციალური ლიტერატურის კითხვის დამხმარე სახელმძღვანელოს შედგენის პრინციპები (არაენობრივ უმაღლეს სასწავლებლებში) : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ნათელა დოღონაძე ; პედ. მეცნ. ეროვნ. ინ-ტი. - თბ., 2001. - 161გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 150-161[MFN: 26469] UDC: 81'243(072) თემატიკა: - უცხო ენების სწავლების მეთოდიკა;
D 3.870 - საარქივო ფონდი
* Double: უცხოურ ენაზე სპეციალური ლიტერატურის კითხვის დამხმარე სახელმძღვანელოს შედგენის პრინციპები (არაენობრივ უმაღლეს სასწავლებლებში)
-
ზაქარიაშვილი, მარიამ
ინფორმატიკისა და მათემატიკის ინტერდისციპლინარული კავშირი, როგორც მოსწავლეთა ალგორითმული კულტურის ფორმირების საშუალება : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ნუგზარ სხირტლაძე ; პედ. მეცნ. ეროვნ. ინ-ტი. - თბ., 2001. - 211გვ.[MFN: 26470] UDC: 371.3:62-50 + 002.6 + 512(077) + 513(077) + 510.51 თემატიკა: - ინფორმატიკის სწავლების მეთოდიკა; ალგებრის სწავლების მეთოდიკა; გეომეტრიის სწავლების მეთოდიკა; ალგორითმების თეორია; ინფორმატიკის თეორია;
D 3.871 - საარქივო ფონდი
* Double: ინფორმატიკისა და მათემატიკის ინტერდისციპლინარული კავშირი, როგორც მოსწავლეთა ალგორითმული კულტურის ფორმირების საშუალება
-
ზანგალაძე, მზია
მოსწავლეთა წერითი მეტყველების განვითარებაზე მუშაობა ქართული საშუალო სკოლის მეშვიდე-მერვე კლასებში : დის. პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღვ.: რ. გაბეჩავა ; პედ. მეცნ. ეროვნ. ინ-ტი. - თბ., 2000. - 145გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 138-145[MFN: 26471] UDC: 811.353.1'271.1 თემატიკა: - ქართული ენის სწავლების მეთოდიკა;
D 3.872 - საარქივო ფონდი
* Double: მოსწავლეთა წერითი მეტყველების განვითარებაზე მუშაობა ქართული საშუალო სკოლის მეშვიდე-მერვე კლასებში
-
გეგელაშვილი, მარინე
ფსიქოსოციალური დევიაციების ზოგიერთი თავისებურებები ბავშვთა სახლების აღსაზრდელ მოზარდებში : დის. მედ. მეცნ. კანდ. 14.00.18 / სამეცნ. ხელმძღვ.: დავით ზურაბიშვილი ; ფსიქიატრიის ს.-კ. ინ-ტი. - თბ., 2002. - 120გვ. : დანართი. - ბიბლიოგრ.: გვ. 105-120[MFN: 26472] UDC: 371.95 + 159.922.7 თემატიკა: - ბავშვთა სახლები; ბავშვთა ფსიქოლოგია;
D 3.873 - საარქივო ფონდი
* Double: ფსიქოსოციალური დევიაციების ზოგიერთი თავისებურებები ბავშვთა სახლების აღსაზრდელ მოზარდებში
-
დოლიძე, ნინო
მასდარისა და აწმყოს ფუძის ურთიერთმიმართებისათვის ახალ ქართულში : დის. ფილოლ. მეცნ. კანდ. 10.02.01 / სამეცნ. ხელმძღვ.: შ. ფუტკარაძე ; საქ. მეცნ. აკად., ენათმეცნ. ინ-ტი. - თბ., 2002. - 168გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 147-168[MFN: 26473] UDC: 811.353.1'366.581 თემატიკა: - ქართული ენის გრამატიკა;
D 3.875 - საარქივო ფონდი
* Double: მასდარისა და აწმყოს ფუძის ურთიერთმიმართებისათვის ახალ ქართულში
გვერდები: «« პირველი « წინა | 2643 | 2644 | 2645 | 2646 | 2647 | 2648 | 2649 | 2650 | 2651 | 2652 | 2653 | შემდეგი » ბოლო »» |
|