შინაარსი: სარიყამიშის შემდეგ; შულენბერგის მისია; თურქულ-ქართული შეთანხმებები; ლეგიონის აღმშენებლობა; ლეგიონერთა რიცხვი; ლეგიონის მიზანშეწონილობა; თამარ მეფის ირდენი/Der Order der Konigin Tamar(a); რა იცოდნენ რუსებმა ლეგიონის შესახებ?; ლეგიონის დასაქმება; ლეგიონის დაშლა; ლეგიონის შემდგომი ბედი; გერმანელებისა და ქართველების ურთიერთშეფასება
ანოტაცია: პირველ მსოფლიო ომის დროს გერმანიის მიერ კავკასიაში აჯანყებისათვის მზადების ხელშეწყობის გეგმა
ლიტერატურული ჰაბიტუსები // მილიტარისტული ნარატივის მორფოლოგია : ლიტერატურული პოლიტიკის საკითხები / ქ. ნინიძე. - თბ., 2009. - გვ.8-38. - ტექსტი ქართ. და ინგლ. (გვ.90-119) ენ.[MFN: 10166]
Генеральная линия партии "Дашнакцутюн" // Армяне в поисках Армении / Г. Мархулия. - Тб., 2010. - С.55-114. - К статье приложена программа партии "Дашнакцутюн".[MFN: 10168]
იმპერიის ნარატივი კავკასიური ლიტერატურის ველში // მილიტარისტული ნარატივის მორფოლოგია : ლიტერატურული პოლიტიკის საკითხები / ქ. ნინიძე. - თბ., 2009. - გვ.39-61. - ტექსტი ქართ. და ინგლ. (გვ.120-137) ენ.[MFN: 10169]
შინაარსი: მტრის ხატი; როგორ ვრცელდება სტერეოტიპები; კავკასიისა და კავკასიელების სტერეოტიპები; სიმბოლური ძალადობა; "მამათა" ლიტერატურული ველის ფორმირება
ანოტაცია: საქართველო-რუსეთის ურთიერთობების ასახვა ქართველი და რუსი მწერლების შემოქმედებაში
მამათა და შვილთა ოპოზიციის შინაარსი // მილიტარისტული ნარატივის მორფოლოგია : ლიტერატურული პოლიტიკის საკითხები / ქ. ნინიძე. - თბ., 2009. - გვ.62-85. - ტექსტი ქართ. და ინგლ. (გვ.138-159) ენ.[MFN: 10171]
შინაარსი: სოლომონ დოდაშვილი და გიორგი ერისთავი, როგორც კულტურული "ნაღმი"; ბრძოლის წინაპირობა; მამათა და შვილთა ბრძოლის იდეოლოგიური ასპექტები; სამაგალითო გმირი: სამხედრო მოხელე VS საზოგადო მოღვაწე
ანოტაცია: მამათა და შვილთა ბრძოლის გამომწვევი ფაქტორების გაანალიზება
შინაარსი: "წმინდანი" თუ "წმიდანი"?; "ქრისტე აღსდგა" თუ "ქრისტე აღდგა"?; "კონსტანტინეპოლი" თუ "კონსტანტინოპოლი"?; "კათალიკოსი" თუ "კათოლიკოსი"?; |ჭყონდიდელის" თუ "ჭუონდიდლის"?; "ჭყონდიდობა" თუ "ჭყონდიდლობა"; "ჰარალე" თუ "არალე"?; "რუსთაველი" თუ "რუსთველი"?