The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:AMAT - ჟურნალების მატიანე (1832-1925, 1939-2006) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:439,268

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ინფორმაციის სისტემა.ცნობები. ტექნიკური ინფორმაცია.  --  659.2*
მასობრივი კომუნიკაცია. ინფორმაცია, ცნობები საზოგადოების ფართო ფენებისათვის.  --  659.3*
საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659.4*
ჩანაწერები მოიძებნა 6 ჩანაწერი.  დანარჩენი ჩანაწერები იხილეთ ქვეკატეგორიებში.
  1. ბურკაძე, ზ.

    რეკლამა-ხვალინდელი დღის წარმატებაა : [სავაჭრო რეკლამის წარმატებით განხორციელებისათვის] / ზ. ბურკაძე // საქართველოს სსრ ვაჭრობის სამინისტროს ბიულეტენი. - თბილისი, 1974. - N2. - გვ.8-10[MFN: 160507]

    UDC:  659

    მატიანის რუბრიკა:  დამზადება; ვაჭრობა; საზოგადოებრივი კვება; საშინაო ვაჭრობა; საქონელმცოდნეობა.

     

  1. ქავთარაძე, თ.

    როგორ შევქმნათ ეფექტური რეკლამა / თ. ქავთარაძე // მაკრო მიკრო ეკონომიკა. - თბილისი, 1999. - N5. - გვ.34[MFN: 316543]

    UDC:  659

    მატიანის რუბრიკა:  რეკლამა; მასობრივი ინფორმაციის სისტემა.

     

  1. კარგარეთელი, ნ.

    რეკლამის სამყარო - მუდმივი კავშირის სამყაროსთან ერთად / ნ. კარგარეთელი // მუდმივი კავშირის სამყარო. - 2001. - N3. - გვ.24[MFN: 321258]

    UDC:  659

    მატიანის რუბრიკა:  რეკლამა; მასობრივი ინფორმაციის სისტემა.

     

  1. კაციტაძე, ნ.

    რეკლამის დაძველების პრობლემა და მისი გადაჭრის გზები / ნ. კაციტაძე, ი. ვაწაძე // მარკეტინგის აქტუალური საკითხები : თბილისის უნივერსიტეტის შრომათა კრებული. - 2004. - გვ.312-315. - (გამოშვება 5). - რეზ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 325846]

    UDC:  659

    ვაწაძე, ი.

    მატიანის რუბრიკა:  საწარმოს მართვა; რეკლამა; ინფორმაციის სისტემა.

     

  1. მღებრიშვილი, ბ.

    სარეკლამო ბაზარი და მარკეტინგი / ბ. მღებრიშვილი // მარკეტინგის აქტუალური საკითხები : თბილისის უნივერსიტეტის შრომათა კრებული. - 2004. - გვ.151-154. - (გამოშვება 5). - რეზ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 325850]

    UDC:  659

    ბიბლიოგრაფია:  გვ. 153

    მატიანის რუბრიკა:  საწარმოს მართვა; რეკლამა; ინფორმაციის სისტემა.

     

  1. ყორღანაშვილი, ლ.

    რეკლამა ბიზნესის გლობალიზაციის პირობებში / ლ. ყორღანაშვილი // მარკეტინგის აქტუალური საკითხები : თბილისის უნივერსიტეტის შრომათა კრებული. - 2004. - გვ.103-110. - (გამოშვება 5). - რეზ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 325851]

    UDC:  659

    ბიბლიოგრაფია:  გვ. 109

    მატიანის რუბრიკა:  საწარმოს მართვა; რეკლამა; ინფორმაციის სისტემა.