The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:AMAT - ჟურნალების მატიანე (1832-1925, 1939-2006) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:439,268

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 31 ჩანაწერი.
  1. კობიაშვილი, თ.

    სავაჭრო რეკლამა რევოლუციამდელი საქართველოს ჟურნალ-გაზეთებში // საქართველოს სსრ ვაჭრობის სამინისტროს ბიულეტენი. - თბილისი, 1965. - N9. - გვ.20-27[MFN: 84488]

    UDC:  659.1+070](479.22)

    მატიანის რუბრიკა:  ვაჭრობა; დამზადება; საზოგადოებრივი კვება; ზოგადი საკითხები.

     

  1. გურგენიძე, გ.

    სავაჭრო რეკლამა საქართველოს გაზეთებში // საქართველოს კოოპერატორი. - 1966. - N2. - გვ.10-11[MFN: 84527]

    UDC:  659.1+070(479.22)

    მატიანის რუბრიკა:  ვაჭრობა; დამზადება; საზოგადოებრივი კვება; საქონელმცოდნეობა.

     

  1. მესხი, ი.

    ვილაპარაკოთ რეკლამაზე : [წერილები] // დროშა. - 1959. - N12. - გვ.6[MFN: 90881]

    UDC:  659.1

    მატიანის რუბრიკა:  ვაჭრობა; დამზადება; საზოგადოებრივი კვება; ვაჭრობის ორგანიზაცია და ტექნიკა; საქონელმცოდნეობა.

     

  1. მღებრიშვილი, თამარ

    ქართული საგაზეთო რეკლამის ისტორიიდან : [სარეკლამო ტექსტები პირველ ქართულ გაზეთებში // შრომები / თბილისის უნივერსიტეტი; სლავისტიკის ცენტრი. - , 2003. - NI. - გვ.52-65. - რეზუმე ინგლისურ გერმანულ და რუსულ ენაზე[MFN: 324259]

    UDC:  070 + 659.1](060.55)

     

  1. თავამაიშვილი, მარიამ

    ქართული ჟურნალისტიკის განვითარების ზოგიერთი საკითხი : [რეკლამა, როგორც მედიის საარსებო წყარო და ნებისმიერი ძირითადი საშუალება; საზოგადოების რეკლამისაგან თავდასაცავი ღონისძიებანი] // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკა. - , 2002. - N336. - გვ.28-37[MFN: 327985]

    UDC:  659.1 + 070](479.22)(060.55)

     

  1. ბიჭიკაშვილი, ი.

    ცოტაოდენი რამ რეკლამაზე : [საქართველოში რეკლამის განვითარება და სარეკლამო ბაზრის სუსტი მხარეები] // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკა. - , 2002. - N336. - გვ.64-72[MFN: 328254]

    UDC:  659.1(479.22)(060.55)

     

  1. თედიაშვილი, მზია

    სოციალური განწყობა უცხოური და ეროვნული სატელევიზიო რეკლამის მიმართ // ინტელექტი : პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი. - თბილისი, 2005. - N2(22). - გვ.265-268. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 342218]

    UDC:  659.1(479.22)

    მატიანის რუბრიკა:  რეკლამა.

     

  1. იარღანაშვილი, იოსებ

    აბრებისა და რეკლამების ენობრივი გამართულობა // ენის სახლი. - , 2002. - N3-4. - გვ.9-12[MFN: 342222]

    UDC:  659.1(479.22)

     

  1. მღებრიშვილი, თამარ

    ტელერეკლამების ქართული თარგმანების შესახებ // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; რუსისტიკის, სლავთმცოდნეობის და სლავისტიკის ცენტრი. - , 2005. - ტ. 2. - გვ.86-91. - რეზ. რუს. ენ.[MFN: 342225]

    UDC:  659.1(479.22)(060.55)

     

  1. მღებრიშვილი, თამარ

    ქართული საგაზეთო რეკლამის ისტორიიდან : [სარეკლამო ტექსტები პირველ ქართულ გაზეთებში] // შრომები / სლავისტიკის ცენტრი. - , 2003. - ტ. 1. - გვ.52-62. - რეზ. ინგლ. გერმ. და რუს. ენ.[MFN: 342227]

    UDC:  659.1(479.22)(060.55)

     

 


გვერდები:  | 1 | 2 | 3 | 4 |  შემდეგი »