ქართული საგაზეთო რეკლამის ისტორიიდან : [სარეკლამო ტექსტები პირველ ქართულ გაზეთებში // შრომები / თბილისის უნივერსიტეტი; სლავისტიკის ცენტრი. - , 2003. - NI. - გვ.52-65. - რეზუმე ინგლისურ გერმანულ და რუსულ ენაზე[MFN: 324259]
ქართული ჟურნალისტიკის განვითარების ზოგიერთი საკითხი : [რეკლამა, როგორც მედიის საარსებო წყარო და ნებისმიერი ძირითადი საშუალება; საზოგადოების რეკლამისაგან თავდასაცავი ღონისძიებანი] // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკა. - , 2002. - N336. - გვ.28-37[MFN: 327985]
ცოტაოდენი რამ რეკლამაზე : [საქართველოში რეკლამის განვითარება და სარეკლამო ბაზრის სუსტი მხარეები] // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკა. - , 2002. - N336. - გვ.64-72[MFN: 328254]
სოციალური განწყობა უცხოური და ეროვნული სატელევიზიო რეკლამის მიმართ // ინტელექტი : პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი. - თბილისი, 2005. - N2(22). - გვ.265-268. - რეზ. ქართ. რუს. და ინგლ. ენ.[MFN: 342218]
ტელერეკლამების ქართული თარგმანების შესახებ // შრომები / თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; რუსისტიკის, სლავთმცოდნეობის და სლავისტიკის ცენტრი. - , 2005. - ტ. 2. - გვ.86-91. - რეზ. რუს. ენ.[MFN: 342225]
ქართული საგაზეთო რეკლამის ისტორიიდან : [სარეკლამო ტექსტები პირველ ქართულ გაზეთებში] // შრომები / სლავისტიკის ცენტრი. - , 2003. - ტ. 1. - გვ.52-62. - რეზ. ინგლ. გერმ. და რუს. ენ.[MFN: 342227]