ბერძნულ-ქართული ტრანსკრიფციული ხელნაწერი ლიბანიდან (წარმომავლობის ლოკალიზაციისათვის) : [ხელნაწერთა ინსტიტუტის ხელნაწერი Q-1477 წარმოადგენს ნუსხას ლიბანში, ქ. საიდის მახლობლად მდებარე მაცხოვრის მონასტერში ბეირუთელი მღვდლის მესხი შალვა ვარდიძის მიერ აღმოჩენილი ხელნაწერის (XIV ს.) ხელნაწერი წარმოადგენს ლიტურგიკულ კრებულს] / ნელი მახარაძე // პერსპექტივა - XXI. - თბილისი, 2005. - N6[MFN: 331172]
ე. წ. მეფის იამბიკოების შესახებ : [გელათურ ხელნაწერში K-564-ში მოთავსებული ოთხი იამბიკოს - მარიამ ეგვიპტელის, წმ. გიორგისა, წმ. თევდორისა და "თამარისი"-ს ტექსტი, ანალიზი; შედარება პეტრიწისეული სტილის თხზულებებთან და მათ ავტორად გელათის საღვთისმეტყველო სკოლის წარმომადგენლის მიჩნევა] / ნესტან სულავა // საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მაცნე. - თბილისი, 2002. - N1-4. - გვ.55-60. - (ენისა და ლიტერატურის სერია). - რეზიუმე რუსულ ენ.[MFN: 331178]
უცნობი მრავალთავის ერთი ფრაგმენტი : [Q-212 განხილვა] / ბერნარ უტიე ; ფრანგულიდან თარგმნა ცისანა ბიბილეიშვილმა // მრავალთავი : ფილოლოგიურ-ისტორიული ძიებანი / ხელნაწერთა ინსტიტუტი. - თბილისი, 1999. - ტ.18. - გვ.306-307. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 331179]
არატრადიციული რელიგიური ჯგუფები საქართველოში (ბაპტიზმი) / ქეთევან ხუციშვილი // ქართული ეთნოლოგია. - თბილისი, 2005. - N1. - გვ.110-120. - რეზ. რუს. ენ.[MFN: 331180]
ლაზარე - იგივე იოვანე? : [მე-19 ს-ში საქართველოდან გატანილი და 1923 წ-ს აკად. შალვა ამირანაშვილის მიერ პეტერბურგიდან ჩამოტანილი ქართული ხატი "ლაზარეს აღდგინება" (XII ს.)] / გუგა კუჭუხიძე // კრიტერიუმი. - თბილისი, 2001. - N2. - გვ.108-109[MFN: 331181]