რატომ არის "ქართული" "პეპსი" საუკეთესო? : პირველად ლურჯ ზონაში : როგორ ხდება "პეპსის" ხარისხის შემოწმება? : ვინ არიან "პეპსის" ბიზნესპარტნიორები : "ქართული" "პეპსის" წარმადობა // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 28 მარტი. - N67 (1511). - გვ.B2[MFN: 21242]
"ბორჯომი" უკრაინის პრემიუმ სეგმენტში : ქართულ მინერალურ წყალზე მოთხოვნა იზრდება // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 29 ივნისი. - N143 (1587). - გვ.A10[MFN: 23519]
ადგილობრივ პროდუქციაზე მოთხოვნა იზრდება : სიახლეები ქართული გამაგრილებელი სასმელების ბაზარზე? // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 23 ოქტომბერი. - N24 (1685). - გვ.B4.5[MFN: 29166]
Person Name:ლომთაძე სანდრო (კომპანია "ნატახტარის" მარკეტინგის დირექტორი); კასრაძე ლევან (კომპანია "პეპსის" მარკეტინგის" მენეჯერი); გაწერელია ლადო (კომპანია "ყაზბეგის" მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი).
სასმელის იმპერია : როგორ დაიპყრო მსოფლიო Coca-Cola-მ : კავალერისტის რეცეპტი // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 25 ოქტომბერი. - N243 (1687). - გვ.B1.4[MFN: 29420]
Annotation: ფალსიფიკაციისა და ადამიანის ჯანმრთელობისა და სიცოცხლისათვის საშიში უალკოჰოლო სასმელების დამზადებისა და რეალიზაციის ფაქტზე გივი მეჭურჭლიშვილის დაკავება