რა პროფესიებს ირჩევენ აბიტურიენტები და რატომ : ბოლო 7 წელი მოთხოვნადი პროფესიების ჩამონათვალი არ იცვლება / ლიკა ამირაშვილი // რეზონანსი. - თბილისი, 2015. - 10 ივნისი. - N152. - გვ.6[MFN: 234150]
• მინდაძე, ივა (გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე, კომენტარის ავტორი); ჯანაშია, სიმონ (ექსპერტი განათლების საკითხებში, კომენტარის ავტორი); მებონია, ჯემალ (პროფესორი, თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მრჩეველთა საბჭოს წევრი, კომენტარის ავტორი);
1 კვირის შემდეგ რეგიონებში ბევრი ოჯახი ტელევიზორის გარეშე დარჩება : რატომ არ ვრცელდება განვადება ე.წ. "სეტ ტოპ ბოქსებზე"? / მარი ჩიტაია // რეზონანსი. - თბილისი, 2015. - 10 ივნისი. - N152. - გვ.9[MFN: 234156]
• სეთური, უჩა ("ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის" წარმომადგენელი, მედია და ტელეკომუნიკაციის მიმართულების ხელმძღვანელი, კომენტარის ავტორი);
Annotation: ციფრული მაუწყებლობის აპარატურის ხელმისაწვდომობისა და ხარისხის შესახებ
მერია შშმ პირთა ცხოვრების პირობების გაუმჯობესების პირობას დებს / თაია არდოტელი // რეზონანსი. - თბილისი, 2015. - 10 ივნისი. - N152. - გვ.11[MFN: 234157]
• ქვიქი, მარტინა (შვედეთის ელჩი საქართველოში, კომენტარის ავტორი); ავგუსტინი, სილვია (შვედური ინსტიტუტის წარმომადგენელი, კომენტარის ავტორი); ძნელაძე, გიორგი (კოალიციის "დამოუკიდებელი ცხოვრებისთვის" ხელმძღვანელი, კომენტარის ავტორი); ხატისკაცი, ნინა (თბილისის მერის მოადგილე, კომენტარის ავტორი);
Annotation: გაერო-ს 2006 წლის შშმ პირთა უფლებების დაცვის კონვენციის იმპლემენტაციასა და მონიტორინგთან დაკავშირებით გამართული პრესკონფერენციისა და ფოტოგამოფენის შესახებ სახელწოდებით "ფიზიკური გარემოს მიღმა" საქართველოს ეროვნულ მუზეუმში და თბილისის მერიის მიერ შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა პრობლემების გადასაჭრელად გასატარებელი ღონისძიებების შესახებ
პროცესზე ორიენტირებული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი: ზღაპრის პორტფოლიო : ქართული ენა // ახალი განათლება. - თბილისი, 2015. - 25 ივნისი-1 ივლისი. - N24. - გვ.4-5[MFN: 234159]
Content: შესავალი: პორტფოლიოს წარმოების ორი გზა; ზღაპრის პორტფოლიოს მიზნები; პორტფოლიოს ფარგლებში განსახორციელებელი დავალებების თანმიმდევრობა; წერილობითი ტექსტების მახასიათებლები; ტექსტის შინაარსის წერისას გასათვალისწინებელი რჩევები; მოსწავლის მიერ შექმნილი ტესტის რედაქტირების მეთოდები