Эволюция сущности маркетинговых активов в теории международного менеджмента / Татьяна Михайлова Цыганкова, Роман Александрович Пономоренко // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2014. - ISSN 1512-0422. - N5-6. - გვ.47-52. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.52[MFN: 182793]
Marketing Technologies of Efficiency Increasing and Competitivenes of Enterprises for the Production of Poultry Products / Tatyana Vlasenko // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2014. - ISSN 1512-0422. - N5-6. - გვ.119-122. - რეზ. რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.122[MFN: 182827]
Формирование системы поддержки маркетинговой деятельности Украинских экспертов / Анна Владимировна Ищенко // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-0422. - N1-2. - გვ.67-72. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.72[MFN: 182855]
სიახლეების ორგანიზება საიტზე / ნინო ლომიძე // ნოვაცია = Novation = Новация : პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი / ქუთაისის სამეცნიერო ცენტრი. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-3715. - N15. - გვ.126-129. - რეზ. ქართ., რუს. და ინგლ. ენ.. - ლიტ-რა გვ.129[MFN: 185477]
ღრუბლოვანი გამოთვლების ტექნოლოგიის გამოყენება მარკეტინგში / ომარ გაბედავა, სიმონ პოჩოვიანი, ნინო გაბედავა, გიორგი სებისკვერაძე // მართვის ავტომატიზებული სისტემები : შრომები / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-3979. - N1(19). - გვ.74-78. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.77[MFN: 185610]