The National Library of Georgia Home - About Library - E-Resources 
NPLG Online Catalogs  | Help | Feedback |
 
English   Georgian 
Search Thematic Catalogue Search history  Change Database 
Thematic Catalogue   New Search Browse
Database:JMAT - Journals chronicle (2007-...) Display Format 
Records:185,769

By Universal Decimal Classification (UDC)

Basic Subjects
Social sciences. Statistics. Politics. Economics. Trade.Law. Government. Military affairs. Welfare. Insurance.Education. Folklore.  --  3*
Trade. Commerce. International economic relations. World economy.  --  339*
General questions of trade and commerce. Market.  --  339.1*
Records Found 786 records.
  1. Цыганкова, Татьяна Михайлова

    Эволюция сущности маркетинговых активов в теории международного менеджмента / Татьяна Михайлова Цыганкова, Роман Александрович Пономоренко // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2014. - ISSN 1512-0422. - N5-6. - გვ.47-52. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.52[MFN: 182793]

    UDC:  339.138

    Пономаренко, Роман Алексадрович

    Subjects:  მარკეტინგი.

    Keywords:  საერთაშორისო მარკეტინგი; კონკურენტუნარიანობა; მენეჯმენტი; გლობალური ბიზნესი.

     

  1. Vlasenko, Tatyana

    Marketing Technologies of Efficiency Increasing and Competitivenes of Enterprises for the Production of Poultry Products / Tatyana Vlasenko // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2014. - ISSN 1512-0422. - N5-6. - გვ.119-122. - რეზ. რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.122[MFN: 182827]

    UDC:  339.138 + 637.4/5

    Subjects:  მარკეტინგი; მეფრინველეობა.

    Keywords:  ბაზარი; ფასები; ტექნოლოგიები; ფრინველი; პროდუქცია; კონკურენტუნარიანობა.

     

  1. Ищенко, Анна Владимировна

    Формирование системы поддержки маркетинговой деятельности Украинских экспертов / Анна Владимировна Ищенко // პროგრესი = Progress : საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი / სოციალურ-ეკონომიკურ მეცნიერებათა საერთაშორისო აკადემია. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-0422. - N1-2. - გვ.67-72. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.72[MFN: 182855]

    UDC:  339.138(477)

    Geographical Name:  უკრაინა.

    Subjects:  მარკეტინგი.

    Keywords:  ექსპორტი; კონკურენტუნარიანობა; მარკეტინგული ტექნოლოგიები; ეროვნული წარმოება.

     

  1. ქეშელაშვილი, ომარ

    ლექცია 15 : მარკეტინგი / ომარ ქეშელაშვილი // აგრარულ-ეკონომიკური მეცნიერება და ტექნოლოგიები : საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდოლოგიური და პრაქტიკული, ყოველკვარტალური რეფერირებული ჟურნალი. - თბილისი, 2015. - ISSN 1987-6335. - N2. - გვ.56-59. - უწყვეტი სწავლების დარბაზი[MFN: 184186]

    UDC:  339.138

    Content:  15.4. მარკეტინგის სტრატეგია და ტაქტიკა; 15.5. მარკეტინგის ფუნქციები; 15.6. მარკეტინგული სამსახური

    Subjects:  მარკეტინგი.

    Keywords:  მარკეტინგული საქმიანობა; სასაქონლო ბაზარი; საბაზრო ეკონომიკა.

     

  1. ლომიძე, ნინო

    სიახლეების ორგანიზება საიტზე / ნინო ლომიძე // ნოვაცია = Novation = Новация : პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი / ქუთაისის სამეცნიერო ცენტრი. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-3715. - N15. - გვ.126-129. - რეზ. ქართ., რუს. და ინგლ. ენ.. - ლიტ-რა გვ.129[MFN: 185477]

    UDC:  004.77 + 339.138

    Subjects:  სოციალური ქსელები; მარკეტინგი.

    Keywords:  კომპანიები; სიახლეების განყოფილებები; ინფოსაბაბი; სიახლეების ლენტა; კორპორატიული სახე; ორგანიზაციული სახე.

     

  1. გაბედავა, ომარ

    ღრუბლოვანი გამოთვლების ტექნოლოგიის გამოყენება მარკეტინგში / ომარ გაბედავა, სიმონ პოჩოვიანი, ნინო გაბედავა, გიორგი სებისკვერაძე // მართვის ავტომატიზებული სისტემები : შრომები / საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2015. - ISSN 1512-3979. - N1(19). - გვ.74-78. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.. - გამოყენებული ლიტ. გვ.77[MFN: 185610]

    UDC:  004 + 339.138

    პოჩოვიანი, სიმონგაბედავა, ნინოსებისკვერაძე, გიორგი

    Subjects:  თანამედროვე ტექნოლოგიები; მარკეტინგი.

    Keywords:  "ღრუბლოვანი გამოთვლები"; ინფრასტრუქტურა; IT-სერვისი; არქიტექტურა.

     

 


Pages:  «« First  « Prev  | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 |