დაუკვეთა თუ არა თბილისის მერიამ სექსრეკლამა თბილისის შესახებ : ინტერვიუ / ზურა მენთეშაშვილი ; ესაუბრა ნინო მურღულია // რეიტინგი. - თბილისი, 2010. - ISSN 1987-5143. - 8 ნოემბერი. - N45(421). - გვ.20[MFN: 66956]
რა საჭიროა გზა, თუ იგი პოლიციამდე არ მიგვიყვანს?! : კომენტარი / დავით ბუხრიკიძე // ცხელი შოკოლადი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1512-2220. - თებერვალი. - N68. - გვ.24[MFN: 67254]
ყველაზე მზარდი და პერსპექტიული ინტერნეტ-რეკლამაა // საქართველოს ეკონომიკა : სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი. - თბილისი, 2010. - ISSN 1512-4606. - N12(156). - გვ.7[MFN: 67862]
რეკლამა და სარეკლამო ბაზრის ევოლუცია / ნანა შენგელია // ინტელექტი : საერთაშორისო პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი / საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი "ინტელექტი"; თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. - თბილისი, 2009. - ISSN 1512-0333. - დეკემბერი. - N3(35). - გვ.132-135. - ფილოლოგიის მეცნიერებანი. - რეზ. ქართ., რუს. და ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ. გვ.134[MFN: 68741]
Annotation: სატელევიზიო რეკლამისთვის განკუთვნილი დროის გაზრდისა და კომერციული რეკლამის აკრძალვის შესახებ საკანონმდებლო ცვლილებების თაობაზე
Person Name:გახელაძე ლევან (საზოგადოებრივი მაუწყებლის სამეურვეო საბჭოს თავმჯდომარე); გეგეშიძე გოგი (რუსთავი 2-ის გენერალური დირექტორი); დანელია ნინო (მედიამკვლევარი); გალუმაშვილი სოსო (საკონსულტაციო ცენტრ ჯეპრას დირექტორი).
უნდა გაიზარდოს თუ არა სატელევიზიო რეკლამის რაოდენობა? : ორი აზრი / ანდრო ალავიძე, თამარ კორძაია // ლიბერალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-7528. - 21-27 მარტი. - N68. - გვ.6-7[MFN: 75407]
ვის აწყობს სარეკლამო ზრდა? : გაზრდილი სარეკლამო დროით მხოლოდ ისინი იხეირებენ, ვისაც რეკლამა მანამდეც ჭარბად ჰქონდა : ფული და მედია / ნანა საჯაია ; სტატიაზე მუშაობდა მაია წიკლაური // ლიბერალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-7528. - 28 მარტი-3 აპრილი. - N69. - გვ.28-30. - მედია[MFN: 75588]
Annotation: "მაუწყებლობის შესახებ კანონში" ცვლილებების თაობაზე
Person Name:კორძაია თამარ (ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის წარმომადგენელი); მგელაძე გიორგი (სტუდია "მონიტორის" ჟურნალისტი); ალავიძე ანდრო (საპარლამენტო უმრავლესობის წევრი); ბექაური კახა ("მაესტროს" ყოფილი გენერალური დირექტორი); გოგოლაძე ნინო (სატელევიზიო მონიტორინგის კომპანიის "TVMR საქართველოს" დირექტორი).
ქართული სოციალური რეკლამა / ქეთევან გოჩიტაშვილი, გიული შაბაშვილი // საქართველოს ისტორიის ინსტიტუტი : შრომები / ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-9970. - [ტ.] I. - გვ.284-296. - რეზ. ინგლ. ენ.[MFN: 77457]