კითხვა-პასუხის კომპლექსი, როგორც სწავლა-სწავლების ინდიკატორი / მაია ფირჩხაძე // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.18-22. - რესურსი[MFN: 163191]
კარდიოლოგიის მოწინავე ინოვაცია ევროპაში / მ. კომაიდა, ე. ქოუტსი, მ. ქოუი, ნ. ჯექსონი, ე. სვენსონი, პ. ვარდასი // კარდიოლოგია და შინაგანი მედიცინა XXI : სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი : დიაგნოსტიკის, პრევენციის, მედიკამენტური და ქირურგიული მკურნალობის, ინტერვენციული თერაპიის, მოდელირებისა და ახალი ტექნოლოგიების მიღწევები და პრობლემები / საქართველოს საერთაშორისო კარდიომიოპათიის საზოგადოება. - თბილისი, 2013. - ISSN 1512-1291. - N1-4. - გვ.9-16. - კლინიკური მედიცინა. - ტექსტი ინგლ. ენაზე. - რეზიუმე ქართ. ენაზე. - ლიტ. გვ.16[MFN: 163192]
ყოველ ადამიანში მზეა : სწავლების ახალი სტილი და ახალი იდეები / მაია ჯალიაშვილი // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.23-26[MFN: 163196]
P2Y12 რეცეპტორის პირველი, ორალური, პირდაპირი და შექცევადი ინჰიბიტორი / ლ. კოპალეიშვილი, ი. ჯაში // კარდიოლოგია და შინაგანი მედიცინა XXI : სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი : დიაგნოსტიკის, პრევენციის, მედიკამენტური და ქირურგიული მკურნალობის, ინტერვენციული თერაპიის, მოდელირებისა და ახალი ტექნოლოგიების მიღწევები და პრობლემები / საქართველოს საერთაშორისო კარდიომიოპათიის საზოგადოება. - თბილისი, 2013. - ISSN 1512-1291. - N1-4. - გვ.17-18. - კლინიკური მედიცინა. - ტექსტი ინგლ. ენაზე. - რეზიუმე ქართ. ენაზე[MFN: 163197]