რედაქტორისგან / ნატო ინგოროყვა // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.3[MFN: 163183]
სწავლა და სწავლება კლას-კომპლექტში / ნინო რევიშვილი // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.4-8. - ექსპერტი[MFN: 163185]
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, მხარდაჭერა და შეფასება / გიორგი ნოზაძე // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.9-12. - მოსაზრება[MFN: 163186]
Content: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჩარჩო; მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება; მასწავლებელთა მხარდაჭერის ფორმები; მასწავლებელთა შეფასება; მასწავლებელთა შეფასების სისტემა; მასწავლებელთა შეფასების ეფექტური სისტემის კრიტერიუმები
რატომ ჩამორჩებიან მოსწავლეები კითხვაში და როგორ დავეხმაროთ მათ / ირინა სამსონია // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.13-10. - რეკომენდაცია[MFN: 163187]
კითხვა-პასუხის კომპლექსი, როგორც სწავლა-სწავლების ინდიკატორი / მაია ფირჩხაძე // მასწავლებელი / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. - თბილისი, 2014. - ISSN 1987-6149. - N2(32). - გვ.18-22. - რესურსი[MFN: 163191]
კარდიოლოგიის მოწინავე ინოვაცია ევროპაში / მ. კომაიდა, ე. ქოუტსი, მ. ქოუი, ნ. ჯექსონი, ე. სვენსონი, პ. ვარდასი // კარდიოლოგია და შინაგანი მედიცინა XXI : სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი : დიაგნოსტიკის, პრევენციის, მედიკამენტური და ქირურგიული მკურნალობის, ინტერვენციული თერაპიის, მოდელირებისა და ახალი ტექნოლოგიების მიღწევები და პრობლემები / საქართველოს საერთაშორისო კარდიომიოპათიის საზოგადოება. - თბილისი, 2013. - ISSN 1512-1291. - N1-4. - გვ.9-16. - კლინიკური მედიცინა. - ტექსტი ინგლ. ენაზე. - რეზიუმე ქართ. ენაზე. - ლიტ. გვ.16[MFN: 163192]