სიმბოლოების მნიშვნელობა რეკლამაში / სოფიო სანიკიძე // ხელოვნებათმცოდნეობითი ეტიუდები / საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტრო; ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი. - ბათუმი, 2011. - ISSN 1987-5851. - ტ. IV. - გვ.58-61. - ხელოვნებათმცოდნეობა. - რეზ. ინგლ. ენ.. - გამოყენებული ლიტ-რა გვ.61[MFN: 107003]
ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქციის წარმოების ტენდენციები და სტრატეგია / ომარ ქეშელაშვილი, შოთა ვეშაპიძე, ნინო მიროტაძე // აგრარულ-ეკონომიკური მეცნიერება და ტექნოლოგიები. - თბილისი, 2012. - ISSN 1987-6335. - N1. - გვ.20-33. - აგრარული ეკონომიკა. - რეფერანტი (ინტერნეტული ვერსია). - რეზიუმე ინგლ. ენ.[MFN: 107004]
კომპანია "ბრაუნი" - თანამედროვე დიზაინის სიმბოლო / გიგლა გობეჩია // გადასახადები და აღრიცხვა : მეთოდურ-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბილისი, 2012. - თებერვალი. - N4. - გვ.51-53. - ისინი ასე მდიდრდებოდნენ[MFN: 107006]
სახელმწიფო ენის სტატუსის დაცვის ძველახლოაღმოსავლური მოდელის რეკონსტრუქციისათვის / ნანა ხაზარაძე // სვეტიცხოველი : სამეცნიერო საისტორიო ჟურნალი. - თბილისი, 2011. - ISSN 1987-6874. - N2. - გვ.42-44. - მოხს. გაკეთდა საერთაშ. სამეცნ. კონფერენციაზე "ქართული ენის როლი საქართველოს სახელმწიფოებრივი აღმშენებლობის საქმეში" (თბილისი, 14-15 აპრილი, 2011 წელი). - ლიტ-რა შენიშვნ.. - რეზ. ინგლ. ენ.[MFN: 107008]