The National Library of Georgia Home - About Library - E-Resources 
NPLG Online Catalogs  | Help | Feedback |
 
English   Georgian 
Search Thematic Catalogue Search history  Change Database 
Browse Database Starting MFN: New Search
Database:GFB - Books in foreign language Display Format 
Save Results
Records:125,292
  1. China: Air, land, and law : Environmental priorities for a new millennium. - [Washington : IBRD : World Bank, 2001]. - 149 p. : iII. ; 23 cm.см.. - With 1 CD. - Bibliogr. in the text notes. - ISBN 0-8213-4937-6 : [n. p.][MFN: 17303]

    UDC: 502.35 + 330.15](510)

    Subjects:
    - გარემოს დაცვა - ორგანიზაციისა და მართვის საკითხები ჩინეთში; ჩინეთის ბუნებრივი რესურსები;

    E 84.447/3 = 502.35/C-52 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: China: Air, land, and law

     

  1. Business briefing : World infrastructure and development, May 2001 / Ed. Elizabeth Cooper. - [London : World Markets Research Centre, 2001]. - 143 p. : ill. ; 30 cm.см.. - (World market series). - With 1 CD. - ISBN 1-903150-43-4 : [n. p.][MFN: 17304]

    UDC: 338.49 + 364.48 + 338.24

    Cooper, Elizabeth (ed.); 

    Subjects:
    - ინფრასტრუქტურა; სოციალური ინფრასტრუქტურა; ეკონომიკის მართვა;

    E 5.442/5 = 338.49/B-97 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Business briefing

     

  1. Project appraisal document on a proposed credit in the amount of Sdr 16.1 million (US $ 20.3 million equivalent) to Georgia for a primary health care development project may 17, 2002 : Document of the World Bank / Human Devel. sect. unit; Armenia, Azerb., a. Georg. country unit; Europe a. Cent. Asia region. - [S. l., 2002]. - 104 p. : tab. ; 28 cm.см.. - (Report N. 23733-Ge). - [n. p.][MFN: 17305]

    UDC: 336.77:614.2(479.22) + 339.732(100)

    Subjects:
    - ჯანდაცვის სისტემის დაფინანსება საქართველოში; მსოფლიო ბანკი;

    E 23.425/4 = 336.77:614.2(479.22)/P-93 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Project appraisal document on a proposed credit in the amount of Sdr 16.1 million (US $ 20.3 million equivalent) to Georgia for a primary health care development project may 17, 2002

     

  1. Knowledge economies in the Middle East and North Africa : Toward new development strategies / Ed. by Jean-Eric Aubert and Jean-Louis Reiffers ; World Bank Institute. - Washington : World Bank, [2003]. - x, 82 p. : ill. ; 27 cm.см.. - (WBI learning resources series). - Bibliogr.: p. 79-80. - ISBN 0-8213-5701-8 : [n. p.][MFN: 17306]

    UDC: 338.2 + 330.34 + 004 + 37.014 + 37.035:338 + 338.36 + 351.851](6)

    Aubert, Jean-Eric

    Subjects:
    - ცოდნის მენეჯმენტი; საინფორმაციო ტექნოლოგიები; განათლების სახელმწიფოებრივი მართვა აფრიკაში; აფრიკის ქვეყნების ეკონომიკური პოლიტიკა;

    E 23.471/4 = 338.2/K-62 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Knowledge economies in the Middle East and North Africa

     

  1. Sustainable Amazon : Limitations and opportunities for rural development / Robert R. Schneider, Eugenio Arima, Adalberto Verissimo et al.. - Washington : IBRD : World Bank, [2002]. - x, 50 p. : tab. ; 27 cm.см.. - (World Bank technical paper N 515; Environment series). - Bibliogr.: p. 47-50. - ISBN 0-8213-5031-5 : [n. p.][MFN: 17307]

    UDC: 630 + 338.43:630 + 502.35 + 63 + 338.43](81)

    Schneider, Robert R. (ed.); 

    Subjects:
    - ტყის დაცვა ბრაზილიაში; სოფლის მეურნეობა ბრაზილიაში; ტყის ეკონომიკა ბრაზილიაში; სოფლის მეურნეობის ეკონომიკა ბრაზილიაში;

    E 23.462/4 = 630/S-94 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Sustainable Amazon

     

  1. Building institutions for markets : Overview. - Washington : IBRD : World Bank, 2001. - iv, 12 p. : tab. ; 26 cm.см.. - (World development report ; 2002). - ბიბლიოგრ.: გვ. 11-12. - ISBN 0-8213-5016-1[MFN: 17308]

    UDC: 316.334.2:339.13 + 316.334.2 + 316.334.3 + 316.334

    Subjects:
    - ბაზრის სოციოლოგია; ეკონომიკური ინსტიტუციები და ქვესისტემები; პოლიტიკური ინსტიტუციები და ქვესისტემები; ინსტიტუციები და ქვესისტემები;

    E 23.459/4 = 316.334.2:339.13/B-92 - Civil Education Reading Hall
    E 23.468/4 = 316.334.2:339.13/B-92 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Building institutions for markets

     

  1. Health sector reform in Bolivia : A decentralization case study. - Washington : World Bank, [2004]. - xii, 94 p. : tab. ; 25 cm.см.. - (A World Bank country study). - Bibliogr.: p. 83-94. - ISBN 0-8213-5703-4 : [n. p.][MFN: 17309]

    UDC: 614.2(84)

    Subjects:
    - ჯანდაცვის რეფორმა ბოლივიაში;

    E 23.458/4 = 614.2(84)/H-43 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Health sector reform in Bolivia

     

  1. Education in Rwanda : Rebalancing resources to accelerate post-conflict develop. a. poverty reduction. - Washington : World Bank, [2004]. - xx, 226 p. : fig. ; 28 cm.см.. - (A World Bank country study). - Bibliogr.: p. 223-226. - ISBN 0-8213-5610-0 : [n. p.][MFN: 17310]

    UDC: 37 + 31:37](675.98)

    Subjects:
    - განათლება რუანდაში; რუანდის განათლების სტატისტიკა;

    E 23.441/4 = 37/E-25 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Education in Rwanda

     

  1. Higher education in Brazil : Challenges a. options. - Washington : World Bank, [2002]. - xiv, 183 p. : tab. ; 27 cm.см.. - (A world Bank country study). - Bibliogr. after chapt.. - ISBN 0-8213-5091-9 : [n. p.][MFN: 17311]

    UDC: 378(81)

    Subjects:
    - უმაღლესი განათლება ბრაზილიაში;

    E 23.438/4 = 378(81)/H-65 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Higher education in Brazil

     

  1. Social assessments for better development : case studies in Russia a. Centr. Asia / ed.: Michael M. Cernea a. Ause Kudat ; introd. by Johannes Linn a. Ismail Serageldin. - Washington : World Bank, [1997]. - xviii, 207 p. : ill. ; 27 cm.см.. - (Environm. sustainable develop. studies a. monogr. ser.; N. 16). - ISBN 0-8213-3906-0[MFN: 17312]

    UDC: 330.35(5) + 338.1(5) + 36(5) + 339.166.2

    Cernea, Michael M. (ed.); 

    Subjects:
    - ცენტრალური აზიის ეკონომიკური განვითარება; ცენტრალური აზიის ქვეყნების სოციალ-ეკონომიკური განვითარება; ქვანახშირით ვაჭრობა რუსეთში;

    E 15.898/4 = 330.35(5)/S-70 - Civil Education Reading Hall
    E 23.434/4 = 316.42(575)/S-70 - Civil Education Reading Hall
    E 23.446/4 = 316.42(575)/S-70 - Civil Education Reading Hall

     

    * Double: Social assessments for better development

     

 


Pages:  «« First  « Prev  | 1727 | 1728 | 1729 | 1730 | 1731 | 1732 | 1733 | 1734 | 1735 | 1736 | 1737 |  Next »  Last »»