ახალი ამბავი : [დადგენილება სწავლების შესახებ; მოწაფეთა საბჭო და მოწაფეთა კლუბი] // ცნობის ფურცელი. - ტფილისი, 1905. - 18 ნოემბერი. - N2953. - გვ. 2-3[MFN: 117842]
არც ერთი : [გაზ. "ტიფლისკი ლისტოკში" დაბეჭდილი წერილი, "ვითომც ქართველების ნება მოსვლოდეთ საღვთო სჯულის ქართულად სწავლებისა"] / იკლიკანტი // პატარა გაზეთი. - ტფილისი, 1906. - 1 მარტი. - N6. - გვ. 1-2[MFN: 117845]
იკლიკანტი. არც ერთი [გაზ. "ტიფლ. ლისტოკში" დაბეჭდილი წერილი, "ვითომც ქართვე- ლების ნება მოსვლოდეთ საღვთო სჯულის ქართულად სწავლებისა"] // პატ. გაზ. - 1906. - 1 მარტი. - N6. - გვ. 1-2.
წერილი რედაქციის მიმართ : [რაიონების სკოლების ინსპექტორებად ქართველი პედაგოგების დანიშვნის აუცილებლობა] / სოფლის სკოლის მასწავლებელი // ცნობის ფურცელი. - ტფილისი, 1906. - 10 მარტი. - N3023. - გვ. 4[MFN: 117846]
სოფლის სკოლის მასწავლებელი. წერილი რედაქციის მიმართ [რაიონების სკოლების ინსპექტორებად ქართველი პედაგოგების დანიშვნის აუცილებლობა] // ცნფ. - 1906. - 10 მარტი. - N3023. - გვ. 4.
გლეხების შუამდგომლობა : [აწყურისა და იდუმალას სოფლების მცხოვრებთა თხოვნა, არსებული სასოფლო სკოლების ნაცვლად გახსნან სასოფლო-სამეურნეო სასწავლებლები] // ცნობის ფურცელი. - ტფილისი, 1906. - 25 მარტი. - N3036. - გვ. 3[MFN: 117847]
გლეხების შუამდგომლობა [აწყურისა და იდუმალას სოფლების მცხოვრებთა თხოვნა, არსებული სასოფლო სკოლების ნაცვლად გახსნან სასოფლო-სამეურნეო სასწავლებლები] // ცნფ. - 1906. - 25 მარტი. - N3036. - გვ. 3.
ქართული სკოლა : ანთიმოზ ჯუღელის თაოსნობით სოხუმში პირველდაწყებითი ქართული სკოლის გახსნის აზრი // შრომა. - ტფილისი, 1906. - 6 აპრილი. - N2. - გვ. 2[MFN: 117848]
ურწმუნო თომა. თელავი [სომხური და ქართული ენის სწავლების მდგომარეობა ადგი- ლობრივ სასწავლებლებში] // შრ. - 1906. - 8 აპრ. - N4. - გვ. 4.
"თფილისის გუბერნიის სახალხო სასწავლებელთა დირექტორმა"... : [გასცა განკარგულება 27 აპრილს თბილისის სასწავლებლებში სწავლის შეწყვეტის შესახებ] // ლამპარი. - ტფილისი, 1906. - 27 აპრილი. - N8. - გვ. 2[MFN: 117850]
"თფილისის გუბერნიის სახალხო სასწავლებელთა დირექტორმა"... [გასცა განკარგულება 27 აპრილს თბილისის სასწავლებლებში სწავლის შეწყვეტის შესახებ] // ლამპ. - 1906. - 27 აპრ. - N8. - გვ. 2.