ფ.ვ.ი. შელინგის ფილოსოფიური შეხედულებები / არსენ ბურჯალიანი ; [რედ. ირაკლი კალანდია] ; ს. წერეთლის ფილოს. ინ-ტი, ი. ჭავჭავაძის სახელმწ. უნ-ტი. - თბ. : უნივერსალი, 2009. - 100გვ. ; 20სმ.см.. - ბიბლიოგრ. ტექსტ. შენიშვნ.. - ISBN 978-9941-12-746-5 : სახელშეკრ. ფასი[MFN: 137415]
ისტორიული მეცნიერების შესავალი : სალექციო კურსის კონსპექტური გადმოცემა / მარიამ ჩხარტიშვილი. - თბ. : უნივერსალი, 2009. - 134გვ. ; 20სმ.см.. - დამატება: გვ. 124-133. - ბიბლიოგრ. ტექსტ. შენიშვნ. და გვ. 118-123. - ISBN 978-9941-12-731-1[MFN: 137421]
ნაწ. 1. - 2009. - 159 გვ. : ნახ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 157-158. - ISBN 978-9941-12-631-4[MFN: 137424]
Content: მარკეტინგ-მენეჯმენტის არსი და როლი ფირმის მართვის სისტემაში; მომხმარებლის მიერ განცდილი ფასეულობის ანალიზი და მისი მართვა; კონკურენტების ანალიზი და კონკურენტული სტრატეგიები; მარკეტინგის სტრატეგია და დაგეგმვა; მარკეტინგოს ორგანიზაცია; მარკეტინგული კონტროლი
ნაწ. 2. - 2012. - 156 გვ. : ცხრ., ნახ.. - ბიბლიოგრ. ტექსტ. შენიშვნ. და გვ. 154-155. - ISBN 978-9941-17-721-7[MFN: 148701]
Content: ბაზრის სეგმენტირება და განმასხვავებელი უპირატესობების შექმნა; პროდუქტის მარკეტინგული მართვა; სავაჭრო მარკების ანალიზი და მართვა; ინოვაცია და ახალი პროდუქტის შემუშავება; მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის პროგრამის შემუშავება; მარკეტინგ-მენეჯმენტი მომსახურების სფეროში