Батумский вопрос в английском кабинете в феврале 1920 года // ნარკვევები ბათუმის ისტორიიდან. [კრ.] 1 / მ. სიორიძე. - თბ., 2011. - გვ.130-135. - Рез. на груз. и англ. яз.[MFN: 9271]
პოსტსაბჭოთა საქართველო და პოსტმოდერნიზმი // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.15-40.[MFN: 9272]
პოსტსაბჭოთა ეპოქის ქართული კინო - სინამდვილისადმი დამოკიდებულება // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.65-88.[MFN: 9273]
საქართველო - დაპირისპირება და ერთიანობა ძველი და ახალი პოლიტიკური დროის მიღმა // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.89-113.[MFN: 9274]
ქართული კულტურა და დასავლური ღირებულუბები // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.114-130.[MFN: 9275]
ანოტაცია: დისკუსია შეკითხვაზე "საქართველოში საზოგადოების ტრანსფორმაციისა და მისი დასავლურ სივრცესთან დაახლოებისა და კულტურული ინტეგრირების პერსპექტივები". დისკუსიის მონაწილენი: გაგა ნიჟარაძე, ნანა ბერეკაშვილი, ბექა მინდიაშვილი, ზაზა რუსაძე, ნიკო ნერგაძე, ლაშა ბუღაძე, შორენა ლორთქიფანიძე
პასუხად სომხის მწერლებს, რომელნიც უარჰყოფენ ქართველ კათოლიკობას // მწიგნობრობა ქართული : მრავალტომეული. [ტ.] 8: სასულიერო მწერლობა : მიხეილ თამარაშვილი. - თბ., 2010. - გვ.7-232.[MFN: 9277]
შინაარსი: რა უსაფუძვლოდ უარჰყოფენ სომხები ქართველ კათოლიკებს; რანაირი კათოლიკენი იყვნენ და არიან ჩვენი მოკამათე სომხის მწერლები და საზოგადოდ სომხებს როგორი მიდრეკილება ჰქონდათ კათოლიკობისადმი; როდის გადმოსახლდნენ სომხები საქართველოში; რას ამბობენ სომხის მწერლები ქართველ კათოლიკეთა შესახებ